تصویر منتسب به Sony Xperia C5 Ultra توسط پلیس برزیل فاش شد

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شاید عجیب به نظر بیاید که پلیس عکسی از گوشی جدید و معرفی نشده‌ای را فاش کند. اما پلیس سائوپائولوی برزیل به تازگی با منتشر کردن عکسی از گوشی دزدی کشف شده، در واقع عکس‌هایی از Xperia C5 Ultra سونی را فاش کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همان طور که در عکس بالا می بینید به نظر می‌رسد نسخه‌ی اولیه از گوشی معرفی نشده‌ی اکسپریا سی ۵ اولترا توسط پلیس برزیل منتشر شده است. این گوشی که شباهت زیادی به عکس‌های فاش شده‌ی قبلی دارد، بیشتر از ۱۲ میلیون دلار مربوط به تحقیق و توسعه برای شرکت سونی خرج در بر داشته است.

این نمونه‌ی اولیه از شرکتی در برزیل دزدیده شده و بر روی اینترنت برای فروش قرار داده شده بود. حدود ۱۰ روز قبل پلیس قرار ملاقاتی با فروشنده گذاشته و ماموری را تحت پوشش شهروندی عادی به محل قرار فرستاد. این پلیس در هنگام انجام داد و ستد فرد فروشنده را به جرم دزدی بازداشت کرده است.

با توجه به گفته‌ی شرکت برزیلی این گوشی در زمان ورود به بازار، قیمتی معادل ۸۹۳ دلار خواهد داشت. به غیر از قیمت و عکس، مشخصات دیگری به بیرون درز نکرده اما آن چه که واضح است روند جدیدی است که سونی در طراحی گوشی‌های هوشمند خود پیش رو گرفته است.

اگر این عکس متعلق به اکسپریا سی ۵ اولترا باشد طبق اخبار منتشر شده‌ی قبلی شاهد صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی متعلق به مدیاتک، دو گیگابایت رم و دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و پشت گوشی خواهیم بود.

آن طور که از شواهد پیدا است سونی سی ۵ اولترا را به همراه گوشی رده بالای دیگر در کنفرانس IFA در شهریور ماه امسال معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات