مقایسه مشخصات فنی موتو ایکس استایل موتورولا با گلکسی اس 6 و ال‌جی جی 4

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
موتورولا امروز پرچم‌دار خود را با نام موتو ایکس استایل معرفی کرد . این گوشی بسیار زیبا بوده و قیمتی ۳۹۹ دلاری دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا به مقایسه‌ی مشخصات فنی آن با ال‌جی جی ۴ و سامسونگ گلکسی اس ۶ بپردازیم.
تبلیغات

موتورولا ساعاتی قبل موتو ایکس استایل را به عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۱۵ خود معرفی کرد. گوشی جدید نسبت به موتو ایکس (۲۰۱۴) که صفحه نمایش ۵.۲ اینچی داشت، تغییرات زیادی به خود دیده است. موتو ایکس استایل از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی بهره برده و مجهز به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۳ گیگابایت رم شده است.

موتورولا در کنفرانس امروز خود مقایسه‌های زیادی را بین پرچم‌دار خود و گلکسی اس ۶ سامسونگ انجام داد. در ادامه ما نیز ابتدا به مقایسه‌ی مشخصات فنی این دو گوشی پرداخته و در لیست بعدی ال‌جی جی ۴ را به دلیل بهره‌گیری از پردازنده‌ی مشابه اسنپدراگون ۸۰۸ با موتو ایکس استایل از لحاظ فنی مقایسه خواهیم کرد.

نگاهی به مشخصات پرچم‌دار جدید موتورولا نشان می‌دهد که این گوشی با قیمت ۳۹۹ دلاری می‌تواند یکی از گزینه‌های موجود در بازار باشد. حال ابتدا نگاهی به مشخصات موتو ایکس استایل در مقابل سامسونگ گلکسی اس ۶ خواهیم کرد:

در جدول زیر نیز می‌توانید مشخصات فنی موتو ایکس استایل را در مقایسه با ال‌جی جی ۴ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات