آیپد مینی 4 با ظاهری مشابه آیپد ایر 2 عرضه خواهد شد

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
وب سایت ژاپنی ماکوتاکارا (Macotakara) اطلاعاتی را در مورد نسل جدید آیپد مینی منتشر کرده که نشان نزدیک شدن به عرضه‌ی این تبلت دارد. با زومیت و اطلاعات تازه از آیپد مینی 4 همراه باشید.
تبلیغات

وب سایت ماکوتاکارا که سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی ارائه‌ی اطلاعات موثق کمپانی اپل دارد، اخباری را در خصوص آیپد مینی ۴ ارائه کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده این تبلت از نظر ظاهری شباهت بسیاری به آیپد ایر ۲ داشته و به نوعی می‌توان آن را نمونه‌ی کوچک آیپد ایر ۲ عنوان کرد.

علاوه بر شباهت ظاهری این تبلت، باید به این نکته نیز اشاره کرد که آیپد مینی ۴ همچون آیپد ایر ۲ تنها ۶.۱ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. آخرین نسل از تبلت مینی اپل ۷.۵ میلی متر ضخامت دارد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی آیپد مینی ۴ باید به دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و همچنین فناوری صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در آیپد ایر ۲ اشاره کرد که کیفیت بهتری را در مقایسه با آیپد مینی فعلی ارائه خواهد کرد.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که احتمالا آیپد مینی ۴ همراه با آیپد پرو در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این شایعاتی در خصوص عرضه‌ی آیپد مینی ۴ و آیپد ایر ۲ در سال جاری منتشر شده بود. به نظر می‌رسد اپل ارائه‌ی نسل بعدی آیپد ایر را به سال آینده موکول کرده و امسال به عرضه‌ی آخرین نسل از آیپد مینی به همراه نسل اول آیپد پرو بسنده خواهد کرد.

اپل پس از معرفی اولین فبلت خود با نام آیفون 6 پلاس، توجه خود به آیپد مینی را کم کرد و آیپد مینی ۳ را با تغییرات اندک نسبت به نسل دوم روانه‌ی بازار کرد تا مشتریان بیشتر به خرید محصول پر سودتر این شرکت یعنی آیفون ۶ پلاس گرایش پیدا کنند. حال باید منتظر ماند و دید اپل برای نسل چهارم از آیپد مینی چه برنامه‌ای دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات