رنگ طلائی به گزینه‌های رنگ‌بندی موتو ایکس (2015) اضافه خواهد شد

جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رنگ طلائی به استانداردی برای رنگ‌بندی‌ گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و به نظر می‌رسد شرکت موتورولا نیز خود را از این قاعده مستثنی نکرده و قصد معرفی رنگ طلائی گوشی موتو ایکس (۲۰۱۵) را دارد.
تبلیغات

در سال‌های اخیر شاهد معرفی گوشی‌هایی با رنگ طلائی از شرکت‌هایی مانند ال‌جی، سامسونگ، اچ‌تی‌سی، اپل و بسیاری شرکت‌های دیگر بوده‌ایم. موتورولا نیز آن طور که از شواهد پیدا است، قصد معرفی گوشی پرچم‌دار خود در رنگ طلائی را دارد.

gsmarena 001

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، فریم آلومینیومی دور گوشی به رنگ طلائی خواهد بود که ‌شباهت‌هایی به رنگ فریم استفاده شده بر روی یکی از نسخه‌های ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ دارد. این رنگ به علاوه در بخش فریم دور دوربین و لوگوی موتورولا نیز دیده می‌شود که ترکیب آن با رنگ سفید قاب پشتی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. با اضافه شدن گزینه‌ی فریم طلائی، سرویس موتو میکر خواهد توانست علاوه بر رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری سال‌های گذشته، رنگ طلائی فریم را نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر ترکیب‌های رنگی مورد نظر موتورولا مشخص نیستند اما می‌توان انتظار داشت که رنگ طلائی فریم گوشی، نظر افراد بسیاری به خصوص در کشور چین را به خود جلب کند.

پرچم‌دار جدید موتورولا که در روز ۶ مرداد ماه معرفی خواهد شد، مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است که آن را دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش همراهی خواهد کرد. به علاوه سیستم‌عامل پیش‌فرض گوشی اندروید ۵.۱.۱ بوده و وظیفه‌ی تامین انرژی آن بر عهده‌ی باتری ۳٫۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی است. همچنین انتظار می‌رود بار دیگر شاهد اسپیکرهای استریو در پنل جلویی گوشی باشیم.

با توجه به این که احتمالا سازنده‌ی پنل صفحه نمایش این گوشی، سامسونگ است باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد آن در مقایسه با صفحه نمایش گلکسی اس ۶ چگونه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات