زومجی: با تنفربرانگیزترین شخصیت‌‌های منفی حال حاضر سریال «بازی تاج و تخت» آشنا شوید

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سریال Game of Thrones مجموعه‌ای از آدم‌هایی ظالم، کثیف و شیطانی است. همین شخصیت‌های منفی باعث جذابیت بی حد و حصر این سریال پرمخاطب شده است اما مطمئنا شده بارها و بارها این اشخاص اعصاب و روان شما را به هم ریخته‌اند. زومجی در مقاله‌ای به معرفی این شخصیت‌های منفی پرداخته و آنها را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده است.
تبلیغات

حتما موافق‌اید که قلب «بازی تاج و تخت» روی آنتاگونیست‌ها و نیروهای منفی و شیطانی‌‌اش می‌چرخد. انگار عده‌‌ای جورج آر.آر مارتین را در کودکی مورد اذیت و آزار قرار داده‌اند. او هم تصمیم گرفته به جای اینکه تبدیل به یک قاتل سریالی شود و برای انتقام گرفتن، رد آنها را بزند. در عوض، نویسنده شده و از یک دنیا انتقام بگیرد. باید اعتراف کرد وی تا این جای کار حسابی در هدفش موفق بوده‌ است. در هر فصل «بازی تاج و تخت» با سلاخی ناجوانمردانه‌ی قهرمانانی جدید و رویش غیرمنتظره‌ی هیولاهایی تازه، روبه‌رو می‌شویم. فصل پنجم هم از این قاعده جدا نبود. از اپیزود «هاردهوم» که شخصیت منفی جدیدی معرفی کرد گرفته تا اپیزود آخر که شخصیت‌های معلقی را در جایگاهِ بدشان ثابت کرد.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

سریال بازی تاج و تخت

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات