با قاب Incipio گلکسی اس 6 و اس 6 اج را صاحب باتری و کارت حافظه‌ی میکرو SD کنید

یک‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ دو ویژگی مشترک پرچمداران پیشین خود را از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج حذف کرده است. این دو ویژگی قابلیت تعویض باتری در کنار اضافه کردن کارت حافظه است؛ حال Incipio با عرضه‌ی یک قاب باتری خارجی، این دو قابلیت را در اختیار کاربران گلکسی اس 6 و اس 6 اج قرار داده است.
تبلیغات

با حذف قابلیت تعویض باتری و اضافه کردن حافظه‌ی میکرو SD از پرچمداران جدید سامسونگ، این دو گوشی هوشمند از ویژگی‌هایی که پیش‌تر مشخصه‌ی محصولات کره‌ای‌ها بود، محروم شدند؛ حال آنکه Incipio با طراحی قابی خارجی هر دو ویژگی را برای دارندگان گلکسی‌های اس‌های جدید سامسونگ به ارمغان آورده است. با استفاده از قاب جدید توسعه‌یافته برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اس، کاربران می‌توانند از وجود یک باتری ۳٫۷۰۰ میلی آمپر ساعتی در کنار امکان اضافه کردن به حافظه‌ی گوشی استفاده کنند.

نکته‌ی جالب توجه در خصوص این قاب، استفاده از پورت مینی USB برای باتری و همچنین استفاده از میکرو SD‌ است. البته یکی دیگر از مواردی که پیش از خریداری این قاب باید در نظر داشت، خداحافظی با ساختار باریک گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج است؛ چراکه با توجه به اضافه شدن باتری و مشتقات این قاب، ضخامت کمی افزایش پیدا می‌کند.

قاب Incipio  برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

گلکسی اس 6 و اس 6 اج به ترتیب از وجود باتری‌هایی با ظرفیت ۲٫۵۵۰ و ۲٫۶۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برند که در صورت اضافه شدن این قاب به همراه باتری، ظرفیت باتری این دو گوشی به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت.

قاب طراحی شده بصورت دو تکه است که گوشی در میان این دو قسمت قرار گرفته و با نزدیک کردن دو قسمت قاب چفت می‌شود. در قسمت بالای قاب شیارهایی برای سنسور مادن قرمز و همچنین میکروفون قرار گرفته است. در قسمت تحتانی نیز محل پورت میکرو USB به همراه جک هدفون قرار دارد. البته با توجه به افزایش طول ورودی جک، Incipio خود یک ورودی دیگر را پیش‌بینی کرده که باید برای استفاده از هدفون‌ها که جک آن‌ها کوتاه است، ا ز این تبدیل کوتاه استفاده کرد.

قیمت تعیین شده برای این گجت ۸۹.۹۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات