تخفیف های باورنکردنی شرکت نگین خاورمیانه تا 65% به مناسبت عید فطر

سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه تصمیم به فروش محصولات پرفروش خود با تخفیف باورنکردنی تا 50 درصد گرفته است.
تبلیغات

به عنوان مثال بین صدها محصول متنوع می‌توان به  ساعت هوشمند سونی 2 طرح فیفا اشاره کرد. این ساعت هوشمند یکی از محبوب ترین گجت‌های پوشیدنی سال 2014 به حساب می‌آید که تنها در فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه با تخفیف غیر قابل تصور 30 درصد به فروش می رسد.

شرکت سونی در طراحی این محصول خود به همراه بند سیلیکونی مقاوم مشکی رنگ آن، یک بند برزنتی دیگر با طرح زرد و سبز به مناسبت مسابقات فیفا عرضه کرده است. ساعت هوشمند سونی Smart watch 2 طرح فیفا قابلیت نمایش ساعت، تاریخ و کنترل برنامه های گوشی موبایل مانند دوربین گوشی، موسیقی، پیام‌های نوشتاری و تماس های ورودی را دارد.

شرکت سونی در طراحی این گجت مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، از صفحه نمایش لمسی 1.6 اینچی با وضوح تصویر 176 × 220 پیکسل و LCD ضد خش استفاده کرده که زیر تابش مستقیم نور خورشید هم به خوبی قابل مشاهده است. ظرفیت باتری آن 200 میلی آمپر بوده که به راحتی شارژ می شود و به مدت 3 الی 4 روز با خیال آسوده قابل استفاده است.

نحوه اتصال این گجت دوست داشتنی به  دو طریق NFC و بلوتوث انجام می شود که با دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید 4.0 به بالا سازگار است. وزن این محصول 122.5 گرم است که نسب به سایر ساعت‌های کلاسیک سبک بوده و برای استفاده طولانی مدت مناسب است.

بسته بندی شیشه‌‌ای این ساعت بسیار شیک بوده و مناسب برای هدیه دادن به کسانی است که دوستشان دارید. در داخل این بسته بندی ساعت هوشمند سونی به چشم می‌خورد.البته همراه با آن یک بند سیلیکونی مشکی رنگ، یک عدد کابل micro USB و دفترچه راهنما هم ارایه می‌شود. با نگاهی دقیق به این گجت می‌توان به راحتی سلیقه و دقت بالای سونی را در طراحی آن مشاهده کرد. صفحه نمایش مدرن مربعی شکل که در سمت چپ آن درگاه شارژ micro USB و در سمت راست دکمه پاور قرار دارد.

سونی شرکتی صاحب سبک در صنعت ساخت وسایل و تجهیزات زندگی دیجیتال بوده که با ارائه ابزارآلات پوشیدنی نقش به سزایی در بازار این نوع محصولات ایفا می کند. ساعت هوشمند سونی 2 را می توان دستگاهی خاص و کارآمد توصیف کرد که در گروه پوشیدنی های هوشمند ورزشی کمتر رقیبی توان رقابت با آن را دارد.

تخفیف خارق العاده و فرا رسیدن عید سعید فطر را بهانه‌ای برای شاد کردن افرادی که دوستشان دارید بدانید و با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات