فروش ویژه اسمارت‌فون پرچم‌دار Sony Xperia Z1 با قیمتی استثنایی در فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس

سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Xperia Z1 سونی یکی از پرچم‌داران خانواده Xperia Z سونی است که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای نظیر ظاهر لوکس و زیبا، سخت‌افزار قدرتمند، امکانات نرم‌افزاری متنوع، قابلیت‌های ارتباطی مختلف را در کنار قیمتی مناسب در اختیار کاربران مشکل‌پسند که خواهان بهترین‌ها هستند قرار می‌دهد.
تبلیغات

فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس به‌منظور قدردانی از مشتریان وفادار و عزیز خود، جشنواره فروش ویژه این گوشی پرچم‌دار زیبا و کارآمد را برای مدتی محدود و باقیمتی استثنایی و پایین‌تر از تمامی فروشگاه‌های سطح کشور برگزار می‌کند. این طرح فروش ویژه از روز سه‌شنبه مورخ 19 خردادماه آغاز می‌شود و خریداران گرامی می‌توانند اسمارت‌فون Xperia Z1 را تنها با پرداخت مبلغی باور نکردنی خریداری کنند. همچنین، تمامی عزیزانی که این گوشی را در این جشنواره فروش ویژه از طریق فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس خریداری کنند علاوه بر برخورداری از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، 3 درصد امتیاز ویژه را در کنار خرید خود دریافت خواهند کرد که می‌توانند از این امتیاز در خریدهای بعدی نیز استفاده نمایند.

شرکت سونی تمامی هنر و خلاقیت خود را در طراحی این گوشی به کار گرفته و ترکیبی از شیشه و فلز را در ساخت بدنه آن استفاده کرده است. Xperia Z1 به دلیل بهره‌مندی از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای در کنار 2 گیگابایت حافظه RAM می‌تواند گجتی مناسب هم برای کاربردهای حرفه‌ای و نیز کاربردهای روزمره باشد. صفحه نمایش این گوشی، پنجره‌ای بزرگ و فوق‌العاده باکیفیت را به دنیای اندروید می‌گشاید و این گوشی را به وسیله‌ای ایده آل برای لذت بردن از محتوای چندرسانه‌ای تبدیل می‌کند. همچنین، انواع متنوعی از قابلیت‌های ارتباطی نظیر Wi-Fi دوبانده، NFC، سازگاری با شبکه‌های مختلف مخابراتی، پورت microUSB با امکان اتصال گجت های USB نیز در لیست قابلیت‌های ارتباطی این گوشی پرچم‌دار وجود دارند و بنابراین، هر قابلیت ارتباطی که فکرش را بکنید یا به آن نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار همه این‌ها، Xperia Z1، اسمارت‌فونی است که مخصوص عکاسی و فیلم‌برداری ساخته‌شده و دوربین 20.7 مگاپیکسلی آن می‌تواند در هر شرایطی عکس‌هایی زیبا و باکیفیت را ثبت کند.

بنابراین، اگر به دنبال یک اسمارت‌فون اندرویدی زیبا، قدرتمند و باکیفیت باقیمتی استثنایی هستید، فرصت را از دست ندهید و از این فروش ویژه برای مدتی محدود که فقط در فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس ارائه می‌شود، استفاده کنید.

هم اکنون می توانید برای خرید این محصول و بهره مندی از مزایای این فروش ویژه، اینجا را کلیک کنید.

فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات