میزو ام‌ ایکس 5 پرو در ماه جولای با صفحه نمایش 6 اینچی معرفی خواهد شد

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
از اوایل این ماه شایعات زیادی در مورد پرچم‌دار آینده‌ی میزو به گوش رسیده است و خبرها و عکس‌های جدید فاش شده حاکی از نزدیک بودن معرفی میزو ام ایکس ۵ پرو هستند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شایعات جدید خبر از صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۵۳۶ پیکسلی برای میزو ام ایکس ۵ پرو می‌دهند. پردازنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی 7420 سامسونگ خواهد بود که در گلکسی اس 6 نیز استفاده شده است. در کنار این پردازنده‌ی قدرتمند، ۴ گیگابایت رم قرار خواهد داشت و دکمه‌ی هوم این گوشی به شکل بیضی بوده و حسگر اثر انگشت نیز در آن قرار داده خواهد شد.

دروبین ام ایکس 5 پرو ۲۰ مگاپیکسل خواهد بود. این گوشی به باتری با ظرفیتی بیشتر از ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز خواهد شد که احتمالا به راحتی یک روز دوام خواهد آورد. به نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید میزو در ماه جولای معرفی شود که هفته‌های کمی تا آن تاریخ فاصله داریم.

بعلاوه می‌توانید عکس‌هایی از گوشی را در زیر ببینید که قاب فلزی دور گوشی و جنس شیشه‌ای قاب پشتی آن را نشان می‌دهند. حاشیه‌های کناری ام ایکس ۵ پرو خیلی کوچک هستند و گوشی به حد کافی بزرگ هست که صفحه نمایش ۶ اینچی را در خود جا دهد.

Meizu-MX5-Pro
Meizu-MX5-Pro-1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات