به راحتی در خیابان های شهرتان قدم بزنید و کسب درآمد کنید

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در سالهای اخیر بیش از پیش این حقیقت روشن شده است که کسب و کارهای اینترنتی با روش های سنتی و تکراری دیگر جوابگو نیست و دنیای امروز دنیای کسب و کار های نوین است. با نگاهی اجمالی به پر درآمد ترین کمپانی های جهان این حقیقت آشکار می گردد که نه تنها میزان کار زیاد و پر درد سر رابطه ای مستقیم با کسب درآمد ندارد بلکه تسهیل روند کاری و به عبارتی دور کاری یا کار از راه دور جزء پر درآمد ترین کارها و راحت ترین مشاغل قرار دارند.
تبلیغات

وب سایت رباتو با داشتن نماد اعتماد الکترونیک ۲ ستاره و عضویت در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنی اقدام به راه‌اندازی شبکه ای از فعالیت های شغلی ساده نموده تا اقشار مختلف فارغ از جنس و سن به کسب درآمد پرداخته و در کنار کار روزانه و حتی در اوقات فراغت یا زمان‌هایی که به ظاهر زمان های بدون استفاده هستند مانند زمان آمد و شد در خیابان ها، ترافیک، طی کردن مسیر دانشگاه یا مدرسه و محل کار تا منزل به کسب درآمد بپردازند.

رباتو

پس وقت را هدر ندهید! همین حالا به وب سایت ما سر بزنید و درآمد کسب کنید!

شما کافی است اطلاعات هر تخفیفی را که در اطرافتان می بینید یادداشت کرده، با گوشی تلفن همراه خود از آن عکس بگیرید، برای ما ارسال کنید و بابت هر کدام از آنها ۲۰٫۰۰۰ ریال دریافت کنید.

هیجان زده شدید نه؟

به همین سادگی می توانید ماهانه درآمد خوبی داشته باشید.

rabato

کافی است فقط چند نکته کلیدی را هم رعایت کنید:

۱. اطلاعات ارسالی باید شامل عکس، اطلاعات تماس و آدرس باشد.

۲. سیسنم به صورت خودکار به مقایسه تخفیف ارسالی شما می پردازد تا در صورت تکراری بودن از ثبت آن جلوگیری نماید، پس بد نیست قبل از ارسال تخفیف سری هم به قسمت تخفیف ها بزنید تا از مناطقی که تخفیف های زیادی در آنجا ثبت شده مطلع شوید.

۳. جهت جلوگیری از سواستفاده های احتمالی جهت ارسال مبلغ درآمد به حساب شما، باید مبلغ آن حداقل ۱۵۰٫۰۰۰ ریال معادل هشت تخفیف ثبت شده باشد ، اما قبل از آن هم می توانید مبلغ حساب خود را در سایت خرج کنید.

رباتو

رباتو اولین و تنها سامانه اطلاع رسانی تخفیف های شهرتان

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات