اچ‌تی‌سی گوشی One ME را با نمایشگر QHD معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی شب گذشته در وبسایت رسمی چینی زبان این کمپانی معرفی شد. این محصول جدید که وان ام ای (One ME) نام گرفته یک گوشی هوشمند رده بالاست که احتمالا مختص بازارهای داخلی قاره‌ی آسیا خواهد بود.
تبلیغات

گوشی هوشمند جدید وان ام ای از نظر ظاهری و طراحی مشابه با دو گوشی One M9 و +One E9 است. این محصول از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره‌ می‌برد. سیستم-روی-یک-چیپ به کار گرفته شده در این محصول، Helio X10 ساخت مدیاتک است. بخش پردازنده‌ی این تراشه، دارای ۱۰ هسته با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز است.

گوشی هوشمند One ME اچ‌تی‌سی همچنین از سنسور تشخیص اثر انگشت کاربر و سنسور دوربینی 20 مگاپیکسلی بهره‌ می‌برد. این دستگاه از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره سازی 32 گیگابایت بهره می‌برد، با این وجود امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه میکرو اس دی (Micro SD) وجود دارد. در این محصول یک باتری 2840 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی وان ام ای از یک سنسور آلتراپیکسل 4 مگاپیکسلی تشکیل شده و گوشی نامبرده شده از قابلیت اتصال LTE پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند ارائه نشده و احتمالا فقط به بازارهای آسیایی عرضه شود. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات