گوشی لوکس و ۶٫۰۰۰ دلاری کمپانی گرسو معرفی شد

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های هوشمند لوکس معمولا محصولاتی هستند که با تمرکز بر روی جنبه‌های تبلیغاتی ساخته می‌شوند و اغلب این محصولات ظاهری عجیب و قیمتی گزاف را به همراه دارند. اما این سبک از گوشی‌های هوشمند طرفداران خاص خود را دارند.
تبلیغات

اگر از افراد علاقه‌مند به گوشی‌های لوکس و منحصر به فرد هستید، بهتر است نگاهی به گوشی هوشمند جدید کمپانی گرسو (Gresso) بیاندازید. شرکت سوئیسی گرسو به امروز از جدیدترین گوشی هوشمند لوکس خود با نام Gresso Regal Gold رونمایی کرده است. این موبایل علاوه بر این اینکه محصولی شیک، لوکس و با ظاهری منحصر به فرد است، از نظر قابلیت‌های عملکردی و سخت افزاری هم طراحی مناسبی را به همراه دارد و به نوعی منجر به ناامیدی کاربر نخواهد شد.

نسخه‌ی اصلی این گوشی هوشمند قیمتی برابر با 6000 دلار را خود اختصاص داده و تنها 999 دستگاه از آن تولید می‌شود. بدنه‌ی این گوشی از تیتانیوم درجه‌ی 5 و شیشه‌ی گوریلاگلاس ساخته شده و این موضوع بدون تردید این گوشی هوشمند را به محصولی متفاوت و برتر نسبت به سری گوشی‌های هوشمند کنونی موجود در بازار تبدیل می‌کند.

طراحی بدنه‌ی این گوشی هوشمند هم با تدابیر بسیار دقیقی انجام شده که ظاهری منحصر به فرد و لوکس را برای آن به همراه دارد. نسخه‌ی طلایی رنگ این گوشی از پوشش PVD بهره‌مند است و پنل پشتی آن که لوگوی کمپانی گرسو در آن قسمت واقع شده از طلای 18 عیار ساخته شده است.

متاسفانه کمپانی گرسو مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر نکرده، اما برخی از ویژگی‌های سخت افزاری آن مشخص هستند. به عنوان مثال صفحه نمایش این گوشی هوشمند لوکس نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی در نظر گرفته شده است. پردازنده‌ی آن از نوع چهار هسته‌ای بوده و دوربین اصلی و سلفی این محصول را به ترتیب سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. همچنین حافظه‎‌ی داخلی این گوشی هوشمند هم ظرفیت 32 گیگابایتی را به همراه دارد. ابعاد بدنه‌ی آن 8.8 در 70.2 در 143.2 میلیمتر بوده وزن کلی دستگاه برابر با 205 گرم خواهد بود. گوشی هوشمند Gresso Regal همچنین از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات