وان پلاس 2 از یک صفحه‌ی نمایش 5.5 تا 5.7 اینچی بهره خواهد برد

یک‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
تا زمان معرفی نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدار وان پلاس زمان زیادی باقی نمانده و از این‌رو تیزرهای تصویری رسمی به‌همراه اخبار و شایعات متعددی از این گوشی‌هوشمند منتشر می‌شود. حال یکی از کابران سرویس ویبو (Weibo) تصویری منتسب به این گوشی‌هوشمند را منتشر کرده است.
تبلیغات

یکی از کاربران سرویس ویبو تصویری منتسب به نسل بعدی وان پلاس را منتشر کرده که براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی‌هوشمند صفحه‌ی نمایش 5.5 یا 5.7 اینچی خواهد داشت. وان پلاس وان از صفحه‌ی نمایش 5.5  با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی در خصوص رزولوشن صفحه‌ی نمایش این گوشی‌هوشمند در دست نیست.

اطلاعات ارائه شده توسط این کاربر حکایت از این دارد که وان پلاس 2 بسیار شبیه به نسل اولش است و تنها تغییراتی جزئی در ظاهر آن قابل رؤیت خواهد بود. برای مثال می‌توان به دو برابر شدن میزان شیارهای موجود روی بدنه‌ی گوشی و همچنین استفاده از بدنه‌ی فلزی باریک اشاره کرد. براساس شنیده‌ها بدنه‌ی این گوشی‌هوشمند ضخامتی 5 تا 6 میلی متری خواهد داشت.

OnePlus2 Int

از جمله‌ی اطلاعات تأیید شده در مورد وان پلاس 2 می‌توان به بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون 810 و همچنین برخورداری از نسخه‌ی C پورت USB اشاره کرد. کمپانی چینی نسل جدید پرچمدار خود را در تاریخ 27 جولای (یک ماه دیگر) معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات