هواوی در نیمه‌ی اول امسال، ۵۰ میلیون گوشی هوشمند عرضه کرده است

پنج‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی‌های چینی در حال رقم زدن رکوردهای جالب توجهی در خصوص میزان گوشی‌های هوشمند عرضه شده در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی هستند. پس از شیائومی، حال نوبت به هواوی رسیده که براساس شنیده‌ها بیش از 50 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در نیمه‌ی اول سال 2015 روانه‌ی بازار کرده است.
تبلیغات

هواوی در جریان نیمه‌ی اول سال 2015 میلادی موفق شده تا بیش از 50 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند روانه‌ی بازار کند. عرضه‌ی 50 میلیون دستگاه گوشی هوشمند نشان از رشد 46 درصدی فروش هواوی در مقایسه با آمار 34.27 میلیون دستگاهی سال گذشته دارد. هواوی در مدت مورد اشاره موفق شده تا 6.9 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این کمپانی برای نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی نیز برنامه‌هایی در سر دارد. محصولی که هواوی به فروش آن و ادامه‌ی روند افزایشی رشد دل بسته، P8 max نام دارد. این کمپانی در نظر دارد تا آن را با قیمت 610 دلار روانه‌ی بازار کند.

هواوی گوشی هوشمند P8max را در ماه آوریل میلادی به همراه P8 و P8 Lite معرفی کرد. این گوشی هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080،‌ پردازنده‌ی 8 هسته‌ای Kirin 930 با فرکانس 2 گیگاهرتزی، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T628 MP4، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و باتری 4360 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. براساس اطلاعات ارائه شده، با استفاده از این گوشی هوشمند می‌توان دو روز بدون نیاز به شارژ سر کرد. با وجود صفحه‌ی نمایش بزرگ و باتری با ظرفیت بالا، ضخامت این گوشی تنها 6.8 میلی‌متر است.

انتشار تیزر تصویری مربوط به این گوشی هوشمند نشان از تاریخ ۲۶ به نشانه‌ی زمان عرضه‌ی آن در روز ۲۶ ژوئن دارد. همچین همانطور که می‌بینید، قابی شبیه دات ویو ا‌چ‌تی‌سی نیز در این تصویر قابل رویت است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات