زوم‌اَپ: همبرگرهای غول پیکر و خوشمزه در بازی Blamburger

چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
Blamburger یک بازی جذاب برای گوشی‌های اندروید و آی او اس است که در آن باید به کلارنس شکمو کمک کنید تا برای خود و دوستانش همبرگرهای خوشمزه و غول پیکر درست کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد در بازی Blamburger شما وظیفه‌ی درست کردن همبرگرهای غول پیکر را دارید که البته این موضوع به صورت کاملاً متفاوت با دیگر بازی‌های آشپزی انجام خواهد گرفت. چراکه در بازی‌های مشابه، معمولاً مواد غذایی در یک میز یا بخش جداگانه قرار دارند و شما باید با کشیدن آن‌ها روی نان‌های موجود، یک همبرگر استاندارد تهیه کنید. اما در این بازی تمامی مواد غذایی از جمله گوجه، پنیر، کاهو و... از بالای صفحه در حال سقوط به پایین هستند و شما در نقش کلارنس که یک نان همبرگر در دست گرفته باید با هدایت او به سمت چپ، راست یا مرکز تصویر، این مواد غذایی را جمع‌آوری کنید تا با روی هم قرار گرفتن آن ها، همبرگرهای غول پیکر درست شود. البته باید مواظب دینامیت‌هایی که مابین این مواد غذایی به پایین پرتاب می‌شوند نیز باشید! چراکه در صورتی که زیر یکی از این دینامیت‌ها قرار بگیرید همبرگر کنونی شما منفجر خواهد شد وامتیازی برای آن دریافت نخواهید کرد؛ هرچند که افکت انفجار و پاشیده شدن مواد غذایی روی صورت و بدن کلارنس به قدری طنزآمیز است که شاید حتی از روی قصد، به زیر دینامیت‌ها بروید.

Blamburger2

 گرافیک Blamburger از طراحی کارتونی و فوق‌العاده جذابی برخوردار بوده و موسیقی متن بازی نیز جنبه‌ی طنز بالایی دارد که البته با توجه به محیط و موضوع طنز آمیز بازی، این امر چندان دور از انتظار نیز نبود. یکی دیگر از موضوعات موجود در بازی، مواد غذایی ویژه هستند که با دریافت آن ها، سرعت سقوط مواد اولیه افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید همبرگرهای بزرگتری درست کنید و کلارنس را بیش از پیش خوشحال کنید. البته این افزایش سرعت، شامل حال دینامیت‌ها نیز خواهد شد و باید بیشتر مراقب این دینامیت‌های قرمز رنگ باشید. اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی این بازی دوست‌داشتی شده‌اید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور کاملاً رایگان اقدام به دانلود آن کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات