زومجی: بررسی بازی موبایل Fallout Shelter (جزو ۱۰ بازی پرفروش اپ استور)

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سری آخرالزمانی Fallout حالا پا به دستگاه‌های موبایل گذاشته است و این یکی از آرزوهایی بود که برای طرفداران این سری برآورده شد. اما اولین حضور این سری در موبایل‌ها چگونه بوده است و سازندگان این بازی چگونه توانسته‌اند دنیای Fallout را درون صفحه‌نمایش کوچک گوشی‌های موبایل جا دهند؟ زومجی به بررسی Fallout Shelter، یکی از برترین بازی‌های این روزهای پلتفرم iOS اپل پرداخته است.
تبلیغات

شاید هیچ‌کدام از طرفداران این سری انتظار تجربه‌ی یک نسخه از آن را روی گوشی‌های هوشمند را نداشته یا هیچ ایده‌ای از اینکه یک Fallout چگونه می‌تواند روی موبایل‌ها اجرا شود نداشتند؛ اما تام هوارد نشان داد که می‌توان یک سری عظیم و پر جزییات را به زیبایی روی گوشی‌های هوشمند آورد و با کوچک کردن کلیات بازی، آن را درون صفحه‌نمایش دستگاه‌های موبایل جای داد.

Fallout Shelter همانطوری که از اسمش پیدا است، داستان پناه گرفتن بازمانده‌های فاجعه‌ای اتمی در زیر زمین است؛ والت‌هایی (Vault) که یکی از اجزای اساسی سری Fallout به حساب می‌آیند. نقش شما در بازی، فرمانده این پناهگاه و گسترش دادن آن است. شما باید با اندک بازمانده‌های فاجعه اتمی، وارد یکی از این پناهگاه‌ها شده و زندگی جدیدی را در زیرزمین آغاز کنید. در ابتدا، پناهگاه‌تان جز نیروگاه تأمین و توزیع برق، آب و البته غذا، چیز دیگری ندارد. اینجا است که نقش شما در بازی مشخص می‌شود. شما باید به عنوان شهردار این شهر زیرزمینی به جذب نیرو و البته قرار دادن آن‌ها در جای درست بپردازید.

برای مطالعه کامل بررسی بازی موبایل Fallout Shelter به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات