گوگل اپلیکیشن جدید Photos را با امکان ذخیره‌سازی نامحدود عکس و ویدیو معرفی کرد

پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
در کنفرانس I/O گوگل که در حال برگزاری است، مشخص شد این کمپانی برنامه ویژه‌ای برای عکس‌ها و ویدیو‌های شما دارد. گوگل از اپلیکیشن Google Photos رونمایی کرد که امکان ذخیره‌سازی نامحدود تصاویر و ویدیوها رو در اختیار شما قرار می‌دهد.
تبلیغات

این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل‌های آی‌او‌اس و اندروید و همچنین تحت وب قابل اجراست که امکان ذخیره نامحدود تصاویر و ویدیوهایی تا کیفیت 16 مگاپیکسل و رزولوشن 1080p را فراهم می‌کند و امکانات و قابلیت‌ها جذاب دیگری را همراه خود دارد.

گوگل به کمک این اپلیکیشن می‌تواند تصاویر شما را تحلیل کرده و به صورت خودکار آنها را در گروه‌های مختلف مرتب کند. این قابلیت شبیه سیستمی کار می‌کند که فلیکر اوایل ماه جاری میلادی معرفی کرد. این برنامه می‌تواند به گونه‌ای افراد را شناسایی کند که بتوانید فقط میان عکس‌های مربوط به آنها جستجو کنید. نکته جالب اینجاست که حتی امکان تشخیص سن افراد نیز وجود دارد.

این سیستم سازماندهی به گوگل اجازه می‌دهد تا از توانایی‌های خود در زمینه جستجو به بهترین شکل استفاده کند. گوگل نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید برای لحظاتی خاص در عکس‌ها به عنوان مثال برف و بوران در تورنتو جستجو کنید و تصاویر روزهای برفی را در مکان مورد نظر دریافت کنید.

با این اپلیکیشن امکان به اشتراک‌گذاری عکس های نیز به مراتب ساده تر شده و کاربران می‌توانند گروهی از تصاویر را به اشتراک بگذارند بدون اینکه فرد گیرنده این اپلیکیشن را داشته باشد. اگرچه این ویزگی خیلی منحصر به فرد نیست ولی همچنان می‌تواند برای طرف مقابل که گروهی از تصاویر را دانلود می‌کند جذاب باشد.

این مقاله در حال بروزرسانی است...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات