نگاهی کوتاه به حرکات پر جنب و جوش و دیدنی استیو بالمر روی صحنه

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مدیران موفق زیادی در عرصه‌ی فناوری وجود دارند که هر کدام از خصوصیات منحصربه‌فردی برخوردارند. برخی رفتاری خشک و جدی دارند و برخی بسیار شاد و سرزنده هستند. پر انرژی و شاداب بودن از خصوصیات بارز استیو بالمر است که با روحیه‌ی شاد خود، کنفرانس‌های تأثیر گذار زیادی اجرا کرده است. در این مطلب، نگاهی کوتاه به رفتار بالمر در برگزاری کنفرانس‌ها خواهیم داشت.
تبلیغات

استیو بالمر مدیر عامل سابق مایکروسافت، به مدیری پر انرژی شهرت دارد. وی با انتقال انرژی مثبت به کارکنان سبب به وجود آمدن روحیه‌ی تیمی بهتر و افزایش بیشتر بازده کاری شده‌ است. او در طول دوران مدیریت ۱۴ ساله‌اش در مایکروسافت، کنفرانس‌های بسیاری برگزار کرده است. از بالا و پایین پریدن‌های مکرر تا شعار دادن‌‌ و فریاد زدن‌، همه از مشخصه‌های رفتاری بالمر در کنفرانس‌ها بوده است. بالمر این رفتار پر انرژی را در نقش جدیدش به عنوان مالک تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز (Los Angeles Clippers) ادامه داده است. او سال گذشته این تیم را به قیمت ۲ میلیارد دلار خریداری کرد.

بالمر در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در ماه آگوست سال گذشته قبل از شروع فصل جدید بازی‌ها گفت:

می‌خواهم تمام بازیکنان تیم جنگجو و پر انرژی باشند.

البته تیم کلیپرز توسط تیم هُستون راکتس (Houston Rockets) در بازی‌‌های حذفی شکست خورد.

در ادامه به تماشای ویدیوهای جالبی از بهترین لحظات استیو بالمر روی صحنه بنشینید:

لینک دانلود

۱. بدون هیچ بحثی،‌ این ویدیو یکی از خاطر انگیز‌ترین لحظه‌های تاریخ مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ است، زمانی که بالمر بدون مقدمه‌ فریاد زنان و رقصان وارد صحن کنفرانس شد. بسیاری از مردم این حرکت بالمر را به رقص میمون تشبیه کردند. 

لینک دانلود

۲. استیو بالمر بر اثر شعار دادن عبارت «توسعه دهنده، توسعه دهنده» به شدت عرق کرده بود.

۳. یکی از شرکت کنندگان از او خواست که نسبت به توسعه دهندگان وب ابراز علاقه کند و او قبول کرد.

لینک دانلود

 ۴. ویدیو رقص استیو بالمر به همراه بیل گیتس در حالی که لباس‌های مضحک به تن کرده‌ بودند. این ویدیو در یکی از کنفرانس‌های دهه‌ی ۹۰ مایکروسافت نمایش داده شد. رقص استیو و بیل از روی بازیگران فیلم «A night at the boxbury » تقلید شده بود.

لینک دانلود

۵. تقلید بالمر از شخصیت شیطانی دکتر ایوِل «Dr. Evil» در سریال داستانی «Austin Powers».

لینک دانلود

۶. ویدیوی به یاد ماندنی خداحافظی استیو بالمر و کناره گیری او از سمت مدیر عاملی مایکروسافت. او هنگام خداحافظی اشک ریخت، با طرفداران دست داد و صحنه را با موزیک «The time of my life» که موزیک پایانی فیلم مورد علاقه‌اش است، ترک کرد .

لینک دانلود

۷. بالمر وقتی برد و باخت تیمش در دقایق پایانی بازی ششم، بسیار حساس و به آخرین بازیِ بازیکنان وابسته شده بود، کنترل اعصاب خود را از دست داد. با وجود این‌ که کلیپرز بازی را ۱۰۲ به ۹۸ برد و سعود کرد، بالمر همچنان عصبی به نظر می‌رسید. 

لینک دانلود

۸. با وجود اینکه تیم کلیپرز بازی را به هُستون راکتس واگذار کرد، بالمر باز هم با اشتیاق فراوان،‌ تیمش را تشویق می‌کرد.  

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات