زوم‌اَپ: سرعت و هیجان در بازی Smash Bandits Racing

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
Smash Bandits Racing یک بازی سبک رانندگی و جذاب با گرافیک فوق‌العاده برای گوشی‌های موبایل است که در آن شما نقش تبهکارانی را ایفا خواهید کرد که با سرعت‌های سرسام‌آور در حال فرار از پلیس‌ها هستند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Hutch Games استودیوی سازنده‌ی این بازی، پیش از این عنوان نیز یک بازی دیگر در سبک رانندگی با نام Smash Cops Heat منتشر کرده بود که در آن، شما در نقش ماشین پلیس‌ها باید تبهکاران و قانون شکنان را دستگیر می‌کردید. Smash Bandits Racing دقیقا نقطه‌ی عکس این بازی است و شما این بار در نقش تبهکاران این بازی حضور دارید و باید تا جایی که می‌توانید، با سرعت‌های بالا در خیابان‌ها حرکت کنید و توسط پلیس دستگیر نشوید. سبک بازی به نوعی شبیه به سری Need For Speed است و هدف چیزی جز سرعت، هیجان و از بین بردن پلیس‌ها نیست. گرافیک خارق‌العاده‌ای که در Smash Bandits Racing به کار رفته است، یکی از بهترین بازی‌های ماشینی را به وجود آورده که مطمئنا بعد از انجام آن، شیفته‌ی این بازی خواهید شد.

smash2

مانند سری بازی‌های Need For Speed و GTA، در این بازی نیز هر چه سریع‌تر برانید و بیشتر قانون‌شکنی کنید، نیروهای پلیس پیشرفته‌تری سراغ شما خواهند آمد و کار را برای شما دشوارتر خواهند کرد به طوری که در اواسط بازی، ادامه دادن آن بدون دستگیر شدن کار بسیار چالش‌برانگیزی خواهد بود. وجود تجهیزات مختلف همچون لاستیک استینگر و ... برای فرار، دارا بودن بیش از صد مرحله و سطح چالش‌برانگیز و مهیج، امکان ثبت آنلاین امتیاز‌ها و رقابت با دوستان و صداگذاری کم‌نظیر بازی از دیگر ویژگی‌های این عنوان ماشینی به حساب می‌آیند. این بازی برای هر سه پلت‌فرم اندروید، آی او اس و ویندوزفون منتشر شده است که از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت خواهد بود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات