مایکروسافت سرفیس پرو 4 را اواسط اردیبهشت معرفی می‌کند

شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
نزدیک به یک سال از زمان معرفی سرفیس‌ پرو 3 می‌گذرد و از این‌رو زمان آن رسیده تا ردموندی‌ها نسل جدید محصول هیبریدی خود را معرفی کنند. شایعات نیز این موضوع را تایید می‌کنند، چراکه براساس آخرین شنیده‌ها، نسل جدید این محصول یا همان سرفیس پرو 4 در ماه می معرفی خواهد شد.
تبلیغات

تقریبا یک سال از زمان معرفی سرفیس پرو 3 می‌گذرد و بسیاری از شایعات حکایت از معرفی نسل جدید آن در آینده‌ی نزدیک دارند. براساس آخرین اطلاعات منتشر شده که برگرفته از منابع نزدیک به مایکروسافت است، این کمپانی در مراسمی که در اواسط ماه می برگزار خواهد شد، سرفیس پرو 4 را معرفی می‌کند. مایکروسافت سال گذشته در بیستم می، اقدام به معرفی سرفیس پرو 3 کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، نسل جدید سرفیس پرو مایکروسافت همراه با صفحه‌ی نمایش 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل، سری Core i نسل پنجم پردازنده‌های اینتل یا همان برادول، تایپ کاور 3 و نسل سوم استیشن داک و نسل جدید قلم برای سرفیس روانه‌ی بازار خواهد شد.

شنیده‌ها حکایت از این دارند که سرفیس پرو 4 با طراحی بدون فن تولید شده، اما شکاف‌های موجود روی بدنه برای ورود هوا از نسل‌های پیشین به عاریه گرفته شده است. با توجه به اینکه باتری مورد استفاده احتمالا در مقایسه با نسل پیش کوچک‌تر خواهد بود، از این رو شاید شاهد عمر باتری برابر یا کمتر از سرفیس پرو 3 در محصول جدید باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات