عرضه‌ جهانی جی 4 ال جی از هفته‌ جاری آغاز می‌ شود

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای اخیر اخبار متعددی در مورد تاریخ عرضه‌‌ی رسمی جی 4 به بازار منتشر شده است. پس از انتشار این اخبار، ال‌جی ساعاتی پیش بصورت رسمی اعلام کرد که عرضه‌ی جهانی جی4 از هفته‌ی جاری آغاز خواهد شد.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط ال‌جی، نسل جدید پرچمدار این کمپانی از هفته‌ی جاری ابتدا در هنگ‌کنگ و سپس در کشورهایی نظیر ترکیه، روسیه و سنگاپور عرضه خواهد شد. پس از آن این گوشی‌هوشمند بصورت همزمان در کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی، جنوب شرق آسیا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی روانه‌ی بازار خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط ال‌جی، این کمپانی با بیش از 180 اپراتور مخابراتی در سراسر دنیا برای عرضه‌ی گوشی‌هوشمند جدیدش به توافق رسیده است.

جی 4 به‌همراه قاب‌ چرمی در 6 رنگ و قاب پلاستیکی در 3 رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد. با توجه به اینکه قاب پشتی این گوشی هوشمند جداشدنی است، از این‌رو می‌توان به‌راحتی در صورت نیاز آن را عوض کرد.این گوشی‌هوشمند به فناوری Quick Charge 2.0 کوالکام نیز مجهز شده است.

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی‌ می‌توان به تراشه‌ی 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 418 اشاره کرد. جی4 با تغییرات بسیاری همراه شده که از بهبود‌های صورت گرفته در این گوشی می‌توان به دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 اشاره کرد. ال‌جی در جلوی گوشی از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده کرده و جی ۴ از صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی Quantom IPS نیز بهره می‌برد که براساس اطلاعات ارائه شده در مقایسه با سایر صفحه‌ نمایش‌های QHD، بسیار بهینه‌تر و روشن‌تر است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات