زوم‌اَپ: بازی جذاب پرش از مانع با JumPo

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
JumPo یک بازی ساده اما جذاب برای پلت‌فرم اندروید و آی‌او‌اس است که مانند دیگر بازی‌های هم سبک خود، بدون پایان و به صورت رکوردی طراحی شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در بازی JumPo، شما با یک مسیر سه‌بعدی مواجه خواهید بود که در آن، یک گوی کوچک به صورت خودکار و به سمت جلو در حال حرکت است. در این مسیر مانع‌های مختلفی وجود دارد و وظیفه‌ی شما در این بازی، کنترل این گوی کوچک با لمس صفحه و پرش از این موانع خواهد بود. در ابتدا با مسیری ساده و با سرعتی نسبتا کند رو به رو خواهید بود اما رفته رفته تعداد موانع بیشتر خواهد شد و با افزایش سرعت حرکت گوی، ثبت رکود بالاتر، دشوارتر خواهد شد. البته نگران سختی بیش از حد بازی نباشید چرا که در طول مسیر، کریستال‌هایی با رنگ‌های زرد، سبز و آبی وجود خواهند داشت که هرکدام، قدرت خاصی را به گوی شما خواهند بخشید و در رد کردن موانع، کمک حال شما خواهند شد. برای مثال کریستال زرد، به مدت چند ثانیه گوی شما را شکست‌ناپذیر و ضد‌ضربه خواهد کرد، کریستال آبی امکان پرش دو تایی با دو بار لمس صفحه را به شما خواهد داد و در نهایت نیز کریستال سبز، طول پرش شما را چند برابر خواهد کرد.

jumpo2

گیم پلی ساده و روان بازی، شما را به انجام دوباره‌ی بازی بعد از هر بار شکست وادار می‌کند و همین سادگی بازی، باعث به وجود آمدن انگیزه در شما برای ثبت رکوردهای بالاتر خواهد شد. این بازی به صورت رایگان برای پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شده و از لینک‌های زیر قابل دانلود است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات