مجله Consumer Reports گلکسی اس 5 را به گلکسی اس 6 ترجیح می‌دهد!

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
پرچمدار جدید کره‌ای‌ها در بازار بسیار موفق باشد، ولی به نظر می‌رسد مجله Consumer Reports پرچمدار نسل قبل را بیش از پرچمدار جدید می‌پسندد.
تبلیغات

گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 سامسونگ با تغییر زیاد در طراحی، کیفیت ساخت و مشخصات فنی معرفی شد. با توجه به این تغییرات و آمار فروش منتشر شده از سوی سامسونگ پیش‌بینی می‌شد

گلکسی اس 5 در بالای جدول مجله Consumer Reports که در زمینه گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، قرار دارد و سوال اصلی اینجا است که چطور دستگاهی با مشخصات فنی یک سال پیش می‌تواند از پرچمدار سال 2015 پیشی بگیرد.

پاسخ این سوال تنها یک کلمه است که این مجله از آن به عنوان کاربردی بودن یاد می‌کند. Consumer Reports به جای پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 7420 و نمایشگر QHD بارزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، دنبال جنبه‌های کاربردی دستگاه بوده که به عقیده آنها گلکسی اس ۶ در این زمینه ضعف دارد.

این مجله معتقد است سامسونگ در گلکسی اس 6 از برخی چیزها فاصله گرفته و به عنوان مثال دیگر نمی‌توان گواهینامه IP 67 یا ضد آب بودن گلکسی اس 5 را دید. همچنین از باتری قابل تعویض و درگاه کارت حافظه خبری نیست. حتی میزان شارژدهی گلکسی اس 5 نسبت به نسل جدید بیشتر است. اما در عوض گلکسی اس 6 از سیستم شارژ سریع و پلتفرم شارژ وایرلس Qi و Powermat پشتیبانی می‌کند.

Consumer Reports می‌گوید در پرچمدار جدید سامسونگ، امکان افزایش حافظه از طریق کارت حافظه خارجی وجود ندارد و نمی‌توان باتری را تعویض کرد که در مقابل، دیگر مدل‌های اندرویدی مانند گوشی G4 ال‌جی هر دو ویژگی را دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات