مشخصات گلکسی J5 و J7 سامسونگ فاش شد

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
در حال حاضر سری گلکسی J سامسونگ فقط شامل یک مدل می‌شود و آن گلکسی J1 است که در ابتدای سال میلادی جاری به بازار عرضه شد. به تازگی اخباری از مدل‌های جدید این سری منتشر شده است؛ گلکسی J5 و J7. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ظاهرا گلکسی J5 از یک نمایشگر ال‌سی‌دی 5 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز Snapdragon 410، حافظه داخلی 8 گیگابایتی که قابلیت ارتقا توسط کارت حافظه را نیز دارد به همراه 1.5 گیگابایت رم بهره خواهد برد. سامسونگ تصمیم گرفته تا برای این مدل از باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند.

از سوی دیگر گلکسی J7 مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده 1.2 یا 1.5 گیگاهرتزی هشت هسته‌ای Marvel PXA1936، حافظه داخلی 4 و 8 گیگابایتی قابل ارتقا با کارت حافظه، 1.5 گیگابایت حافظه رم و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

گلکسی جی 5 ضخامت 8.5 میلیمتری و وزن 149 گرمی و گلکسی J7 ضخامت 7.9 میلیمتری و وزن 170 گرمی دارند. هر دو مدل از دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در قسمت جلو بهره خواهند برد و هر دو مدل دارای اندروید 5.1 خواهند بود و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند. البته شایعاتی وجود دارد که ممکن است از دوربین 8 مگاپیکسلی بعنوان دوربین پشتی این مدل‌ها استفاده شود. 

سامسونگ از اواخر سال 2014 با ارائه محصولاتی در سری A و پس از آن J و  E تصمیم گرفته تا سروسامانی به مدل‌های گوناگون خود بدهد و تشخیص تفاوت‌های این مدل‌ها را برای کاربران ساده‌تر کند.

سری گلکسی A شامل گوشی‌های میان رده خوب با نمایشگرهای سوپرآمولد، بدنه نازک فلزی و البته دوربین با کیفیت در نمای جلویی گوشی است. سری گلکسی E نیز شامل گوشی‌های میان رده با مشخصات مشابه سری A است با این تفاوت که بدنه گوشی‌های این سری فلزی نیست. در این میان، گوشی‌های سری J مدل‌های پایین رده خوب مجهز به پردازنده‌ای 64 بیتی و دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G LTE هستند.

به نظر شما آیا سری J سامسونگ در بازار پایین رده‌ها می‌تواند با محصولات پایین‌رده‌‌ی شرکت‌های چینی رقابت کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات