توییتر امکان آوردن نقل قول در توییت را برای آیفون و نسخه‌ وب فراهم کرد

سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
توییتر امروز از نحوه‌ی توئیت کردن و استاتوس جدید خود خبر داد، بر همین اساس از این پس کاربران اپل و دارای گوشی آیفون می‌توانند در توییت‌های خود نقل قول را هم جای دهند، همچنین این امکان برای نسخه‌ی وب توئیتر هم فراهم شده است.
تبلیغات

 توییتر خبر داده که از این پس نسخه‌ی آی‌اواس و وب این اپلیکیشن شامل تغییراتی در نحوه‌ی ارسال و ثبت توییت خواهد بود، در این راستا کاربران قادر خواهند که در توئیت خود نقل قول هم آورده و ثبت کنند؛ یعتنی دیگر نیازی به ارسال مستقیم متن توئیت دیگران یا ارسال لینک منبع نیست و به راحتی می‌توان توئیت‌های دیگران را در توئیت خود نقل قول کرد. اما نکته‌ای که مهم است، نباید از طریق این روش ویروس‌ها فراگیر و پخش شوند و در واقع باید از روشی ایمن کاربران بتوانند نقل قول را ثبت کنند. برای ارسال نقل قول دکمه‌ای مجزا در نظر گرفته شده که به راحتی می‌توان از طریق آن توئیت‌ها را بین دنبال کنندگان اکانت یا کانال شخصی ارسال کرد.

2015-04-07-4-tweet-1

روش معمولی ارسال توئیت محدود به ۱۴۰ کاراکتر است که فقط می‌توان بین این محدود کاراکترها و جملات را ارسال کرد. اما روش جدید نقل قول ۱۱۹ کاراکتر هم اضافه می‌کند که در مجموع کاربران قادر هستند تا سقف ۲۵۹ کاراکتر را در توییت خود ارسال کنند. می‌توان این قابلیت‌ را جزو چندین نوآوری‌های توئیتر دانست؛ پیش از این کاربران توئیتر با محدودیت‌های تعداد کاراکتر ارسالی در توئیت‌های خود مواجه بودند و توئیت آن‌ها بیشتر  شبیه به عنوان بود تا پیام؛ اما در روش جدید کاربران به راحتی می‌توان نقل قول‌های خود را در توئیت‌ها جایگذاری کنند. توئیتر امیدوار است بتواند ارتباطات بیشتری را برای کاربران ترویج کند.

در حال حاضر ویژگی جدید فقط برای کاربران آیفون و نسخه‌ی وب توئیتر فراهم شده است، این نکته را هم به خاطر داشته باشید که اگر از اپلیکیشن‌های جانبی مانند TweetDeck برای ارسال توئیت استفاده می‌کنید این قابلیت در دسترس نخواهد بود ، زیرا توئیتر آن را فقط در اپلیکیشن رسمی خود تعبیه کرده است. در واقع در اپلیکیشن‌های جانبی تمامی دسترسی‌ها برای ارسال توئیت فراهم نشده است. اگر از آیپد، مک و گوشی‌های اندرویدی برای ارسال توئیت استفاده می‌کنید هنوز قادر به ثبت نقل قول‌ها نخواهید بود.

توئیتر وعده داد که امکان ثبت نقل قول به زودی برای اپلیکیشن اندروید نیز ارائه خواهد شد و تا آن زمان باید کاربران اندرویدی از روش قبلی برای ارسال توئیت استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات