دانلود کنید: ویژوال استودیو 2015 نسخه RC

پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
می‌توان گفت امروز روز مایکروسافت بود؛ زیرا تمامی اخبارها پیرامون تغییرات جدید این کمپانی از جمله ویندوز 10، هولولنز و آژور منتشر شده است. مایکروسافت نسخه‌ی محدودی از ویژوال استودیو با عنوان Visual Studio Code برای مک و لینوکس ارائه کرده که کاربران قادرند به کمک آن تنها به ویرایش و تست برخی موارد دیگر بپردازند. علاوه بر این، مایکروسافت ویژوال استودیو ۲۰۱۵ نسخه RC را منتشر کرده که برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

 ویژوال استودیو ۲۰۱۵ برخلاف نسخه‌های قبلی، ابزارهای جدیدی را برای توسعه دهندگان فراهم کرده که می‌توانند توسط آن‌‌ها برای پلتفرم‌های مختلف از جمله موبایل، وب، سرور و کلاد کدنویسی کنند. توسط ویژوال استودیو ۲۰۱۵ نسخه RC، توسعه دهندگان قادر خواهند بود اپلیکیشن‌های یونیورسال قابل اجرا در انواع تلفن‌‌های هوشمند، تبلت‌ها، کامپیوترها، ایکس‌باکس‌ها، اینترنت اشیا و هولولنز را توسعه دهند.

مایکروسافت در خصوص نسخه جدید ویژوال استودیو می‌گوید:

برای توسعه دهندگانی که در پلتفرم ویندوز برنامه نویسی می‌کنند، ویژوال استودیو ۲۰۱۵ نسخه RC ابزارهای بسیاری را جهت توسعه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های یونیورسال فراهم می‌کنند، این اپلیکیشن‌ها قابل اجرا در تمامی دستگاه‌هایی که ویندوز 10 را اجرا می‌کنند هستند. ابزارهای UI Debugging، ابزار بهبود یافته برای طراحی XAML و ویژگی‌های جدید اشکال زدایی و دیباگ فراهم شده است؛ توسعه اپلیکیشن‌ها برای ویندوز تا به حال به این آسانی‌ها نبوده است!

با ویژوال استودیو ۲۰۱۵ نسخه RC، توسعه دهندگان ابزارهای مورد نیاز برای ساخت اپلیکیشن‌های کراس-پلتفرم که فقط در ویندوز 10 قابل اجرا هستند را هم در اختیار خواهند داشت، برای توسعه اپلیکیشن‌های تحت پلتفرم آی‌اواس و اندروید ابزارهای Apache Cordova، Xamarin و ++C فراهم شده و همچنین برای توسعه اپلیکیشن‌های تحت وب و سرور ابزارهای پایتون، Node.js technology، سی‌شارپ، ویژوال بیسیک و #F نیز ارائه شده است.

در این نسخه همچنین پنجره جدیدی برای ابزار Diagnostics فراهم شده که به توسعه دهندگان اطلاعات و ابزارهای مفیدی از جمله عملکرد سیستم و میزان استفاده حافظه در طول مراحل اشکال زدایی برنامه را نمایش می‌دهد. علاوه بر این قابلیت ادغام با گیت‌هاب نیز فراهم شده که برای پروژه‌های متن‌باز ویژگی‌ بسیار مهمی خواهد بود.

برای دانلود ویژوال استودیو ۲۰۱۵ نسخه RC، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کرده و از امروز شروع به توسعه اپلیکیشن‌های یونیورسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات