زوم‌اپ: Dubsmash اپلیکیشن بی‌نظیر برای ضبط ویدئو با صدای کاراکترهای محبوب

جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Dubsmash اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس است که در زمینه‌ی صداگذاری و سرگرمی فعالیت دارد و به تازگی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است به طوری که ممکن است نمونه ویدئوهای آن را در شبکه‌های اجتماعی دیده باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Dubsmash اپلیکیشنی است که تعداد بسیاری دیالوگ آماده از آهنگ‌ها، فیلم‌ها، کارتون‌ها و ... در اختیار شما می‌گذارد و شما می‌توانید با تهیه‌ی فیلمی کوتاه، صداهای مذکور را روی ویدئوهای خود بگذارید به طوری که ظاهرا شما در حال گفتن آن جمله‌ها هستید. تصور کنید دیالوگی از فیلم Thor یا شعری از کارتون‌های دوران کودکی را در حالی که خودتان مشغول زمزمه‌ی آن هستید، به صورت یک فایل ویدئویی ضبط و ذخیره کنید و بعد از ترکیب آن با صدای انتخاب شده، نتیجه‌ای جالب و متفاوت را مشاهده کنید.

dubsmash2

کارکرد این برنامه نیز به این صورت است که بعد از ورود به آن، با لیستی کامل از دسته‌بندی صداها (کارتون، فیلم، نوستالژی و...) مواجه می‌شوید و با انتخاب هرکدام از آن‌ها نیز به مجموعه‌ای عظیم از صداهای مربوط به آن موضوع دسترسی خواهید داشت. با کلیک روی هر گزینه، پیش‌نمایش صدا را خواهید شنید و در صورت انتخاب هرکدام، با کلیک دوباره روی آن به بخش ضبط ویدئو منتقل می‌شوید. در این بخش نموداری از فرکانس صدا در بالا و تصویری از دوربین موبایل خود در پایین مشاهده می‌کنید. با کلیک روی فرکانس صوتی، یک بار صدای انتخاب شده را پخش کنید تا بتوانید خود را با گوینده‌ی آن هماهنگ کنید. سپس بعد از تمرین و به دست آوردن هماهنگی لازم، روی دکمه‌ی ضبط کلیک کنید. حال دوربین گوشی اقدام به ضبط تصویر شما می‌کند و همزمان نیز صدای انتخاب شده پخش خواهد شد. تنها کافی است تا به صورت لب‌خوانی یا انجام حرکات متناسب با صدای انتخاب شده، صدای در حال پخش را اجرا کنید. بعد از پایان این چند ثانیه، پیش‌نمایشی از ویدئوی ساخته شده را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید به ذخیره‌ی نهایی آن، یا برگشت و ضبط دوباره‌ی صدا بپردازید. در ادامه می‌توانید ویدئویی گلچین شده از جالب‌ترین کلیپ‌های ساخته شده توسط این اپلیکیشن را مشاهده کنید. ما نیز تماشای آن را به تمام شما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود ویدئو

در بخش ضبط ویدئو، به طور پیش‌فرض دوربین جلوی گوشی اجرا خواهد شد با این حال اگر گوشی شما از دوربین دوم با کیفیتی برخوردار نیست، می‌توانید با کلیک روی گزینه‌ای که بالای تصویر قرار گرفته است اقدام به تعویض آن با دوربین پشت کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام به دریافت این اپلیکیشن کنید. همچنین برای دانلود نسخه‌ی غیررسمی که برای ویندوزفون منتشر شده است نیز از این لینک استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات