زوم‌اپ: کنترل کامل روی پردازنده‌ی گوشی با CPU Control

شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
CPU یا پردازنده‌ها را می‌توان به عنوان قلب گوشی‌ها به حساب آورد که وظیفه‌ی کنترل کلی گوشی و پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. اما آیا می‌توان روی این مرکز پردازشی را تحت کنترل گرفت؟ با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به کمک CPU Control شما قادر خواهید بود تا در صورت داشتن دسترسی روت، کنترل کاملی را روی پردازنده‌ی گوشی خود داشته باشید و با بررسی و تغییر فرکانس پردازنده، دما و ولتاژ مصرفی آن، بهترین استفاده را از گوشی خود ببرید. یکی از دلایلی که رام‌های سایانوژن اغلب نسبت به رام اصلی گوشی سریع‌تر هستند نیز همین موضوع است، و سازندگان آن به طور پیش‌فرض CPU Overclock را تغییر می‌دهند و به بهترین سرعت ممکن رسیده و آن را برای نسخه‌ی اصلی رام خود تنظیم می‌کنند. اگر گشتی در تنظیمات یا لیست برنامه‌های این رام‌ها بزنید حتما اپلیکیشنی در رابطه با کنترل پردازنده را پیدا خواهید کرد. البته باید این تذکر را به شما بدهیم که اگر با سخت‌افزار گوشی یا تغییرات سیستمی آشنایی کافی ندارید هرگز اقدام به تغییر فرکانس‌ها و تنظیمات اصلی پردازنده نکنید چرا که در صورتی که تنظیمات پردازنده‌ی شما به درستی صورت نگیرد، شاید سرعت دستگاه شما از قبل هم کندتر شود یا گاهی به داغ شدن بیش از حد و در نتیجه آسیب دیدن پردازنده‌ی ‌شما ختم شود. با این حال استفاده‌ی درست و استاندارد ازاین اپلیکیشن و دیگر اپلیکیشن‌هایی که روی کارکرد سخت‌افزار گوشی مدیریت دارند، می‌تواند سرعت دستگاه شما را چندین برابر کند.

cpucont2

نمایش کمترین و بیشترین میزان فرکانس قابل استفاده توسط پردازنده، مدیریت دقیق و کامل، زمانبندی I/O، نمایش دمای پردازنده، نمایش اطلاعات دقیق و مشخصات کامل CPU دستگاه شما و دارا بودن ویجت‌های مختلف برای کنترل سریع‌تر، از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربری به حساب می‌آیند. شما می‌توانید نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن را از لینک‌های زیر دریافت کنید. 

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات