قدرت خارق‌العاده‌ی زوم اُپتیکال دوربین کانن SX60 را مشاهده کنید

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی کانن در سال گذشته میلادی از دوربین مگازوم SX60 HS با زوم اپتیکال ۶۵ برابر و رزولوشن ۱۶.۱ مگاپیکسل رونمایی کرد. این دوربین قابلیت زوم فوق‌العاده‌ای را دارد که در ادامه نمونه تصاویری از قدرت زوم این دوربین را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

این دوربین از یک لنز ۱۳۶۵-۲۱ میلیمتری به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد که امکان بزرگنمایی ۶۵ برابری را فراهم می‌کند. این میزان بزرگنمایی، بیشترین مقدار در بین دوربین‌های کامپکت رقیب بشمار می‌رود. کانن در پاورشات اس ایکس۶۰ از سنسور CMOS و پردازنده تصویر DIGIC6 استفاده کرده که توانایی عکاسی ۶.۴ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری 1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را به ارمغان آورده است. در قسمت پشتی دوربین شاهد یک صفحه نمایش ۳ اینچی با رزولوشن ۹۲۲ هزار نقطه هستیم که بطور کامل باز می‌شود و امکان برداشت تصاویر سلفی را فراهم می‌کند.

canonsx

این دوربین میکروفون داخلی برای ضبط ویدئو دارد، علاوه بر این پورتی نیز جهت اتصال میکروفن به همراه دارد. از قابلیت‌های دیگر این دوربین منظره یاب الکترونیکی EVF آن است که مانند صفحه نمایش، رزولوشن ۹۲۲ هزار نقطه ای دارد. امکانات ارتباطی این دستگاه هم WiFi و NFC داخلی است. اما یکی از نقاط قوت این دوربین، زوم آن است؛ می‌توان گفت امروزه قدرت زوم دوربین‌ها پیشرفت چشمگیری را داشته است؛ به همین دلیل SX60 در رده‌ی دوربین‌های سوپرزوم قرار دارد. تصاویر زیر نمونه‌ای از شاهکار زوم این دوربین را نشان می‌دهد. تصاویر زیر از واید‌ترین به تله‌ترین قرار گرفته‌اند. در تصویر اول بزرگنمایی روی حداقل و در آخری، روی حداکثر تنظیم شده است.

001a
001c
001d
001e
001f
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات