وب‌سایت جدید اچ‌تی‌سی برای سفارشی کردن پوسته‌های وان M9

سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
یکی از جدیدترین ویژگی‌های جدید موجود برای گوشی اچ‌تی‌سی وان M9 به کاربر اجازه می‌دهد تا بتوان پوسته‌های آن را سفارشی سازی کرد. در همین راستا این کمپانی وب‌سایت جدیدی را برای طراحی قالب گرافیکی و انتخاب انواع آیکون‌ها معرفی کرده است.
تبلیغات

 اچ‌تی‌سی وب‌سایت جدیدی را با نام HTC THEMES معرفی کرده که به واسطه‌ی آن می‌توان قالب و ظاهر مختلفی برای پرچمدار جدید آن طراحی کرد. توسط این سایت می‌توان تصویرهای زمینه‌ی مختلفی را برای صفحه‌ی قفل گوشی، صفحه نمایش، برنامه‌ی پیام رسان، منوی برنامه‌ها و کاور DotView انتخاب کرد. زمانی که کاربر طرحی را انتخاب کرد، می‌تواند رنگ‌های مختلف، آیکون‌ها و حتی فونت‌هایی را هم برای گوشی انتخاب کند. همچنین از طریق این وب‌سایت می‌توان آهنگ‌های زنگ و آهنگ اعلان‌های مورد علاقه را انتخاب کرد.

HTC1
HTC2
HTC3
HTC4

در این وب‌سایت می‌توان قالب‌های گرافیکی که دیگران ایجاد کرده‌اند را نیز انتخاب کرد، برخی از تم‌ها قابلیت پرداخت داشته و برای استفاده از آن‌ها باید مبلغ مشخص شده را پرداخت کرد. در نسخه‌ی بعدی این وب‌سایت، زمانی که قابلیت پرداخت توسط گوگل والت یا Alipay فراهم شد، کاربران می‌توانند این دسته از تم‌ها را تهیه کنند. درنهایت وب‌سایت HTC THEMES به عنوان یک اپلیکیشن ارائه خواهد شد که کاربران می‌توانند آن را دانلود کرده و بر روی گوشی وان M9 نصب کند. کاربران قادر خواهند بود از طریق این اپلیکیشن‌ تم‌های محبوب خود را طراحی و ایجاد کنند. هرچند این قابلیت در این وب‌سایت در قالب یک صفحه‌ی خالی با امکان ایجاد تم ارائه شده است. حال کاربران قبل از درخواست دادن پیش سفارش گوشی اچ‌تی‌سی وان M9، می‌توانند ظاهر تم و آیکون‌های آن را طراحی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات