اچ‌تی‌سی لوازم جانبی گوشی وان M9 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بسیاری از کاربران اشتیاق زیادی به خرید آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی دارند و تنها منتظرند تا این دستگاه شاخص معرفی شده توسط این کمپانی تایوانی به بازار بیاید. حال اچ‌تی‌سی لوازم جانبی را برای گوشی وان M9 معرفی کرده که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.
تبلیغات

 وان M9 که در حال حاضر آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی است در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد. این گوشی هوشمند دارای سخت‌‌افزاری قوی و مانند پرچمداران نسل قبلی خود از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار است. مدت زیادی تا عرضه‌ی این دستگاه باقی نمانده که اچ‌تی‌سی لیستی از لوازم جانبی مخصوص وان M9 را به همراه تصاویر آن‌ها منتشر کرده است. برخی از این لوازم جانبی بروزرسانی شده‌اند اما در این بین لوازم جانبی جدیدی نیز دیده می‌شود.

تصاویر زیر نمونه‌ای از لوازم جانبی برای گوشی وان M9 هستند:

قاب Dot View

01-dotview

 Dot View کاور تاشدنی است که در ظاهر شامل سوراخ‌هایی در سراسر قسمت جلویی است که وقتی روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد اطلاعات مفیدی مانند ساعت، وضعیت آب و هوا، تماس‌های از دست رفته، پیام‌ها، ایمیل‌ها و غیره به شکلی بسیار جذاب نمایش می‌دهد. وقتی فردی با شما تماس می‌گیرد می‌توانید بدون باز کردن کاور متوجه فرد تماس‌گیرنده شوید و کافی است که بدون باز کردن، آن را مقابل گوشتان بگیرید تا به تماس پاسخ بدهید یا بر روی کاور انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا تماس رد شود، کشیدن دست روی کاور، امکانات بیشتری از جمله فعال کردن دستیار صوتی گوگل را فراهم می‌کند. اچ‌تی‌سی پیش از این نیز Dot View را عرضه کرده بود، اما حال این کاور را با قابلیت‌های جدید بروزرسانی کرده است.

قاب شفاف Dot View

02-DotView-Trans

این کاور نیز همانند نسخه‌ی اصلی Dot View است، تنها با این تفاوت که قاب پشتی کمی شفاف‌تر بوده تا ظاهر زیبای پشت گوشی مشخص باشد. این کاور از تمامی قابلیت‌های نسخه‌ی اصلی خود برخوردار است.

قاب DecoStand

03-DecoStand

این قاب فقط برای پانل پشت گوشی طراحی شده که البته کمی از قسمت‌های دیگر گوشی را نیز دربر می‌گیرد. DecoStand دارای دو طرح و الگو است که مانند Dot View سوراخ‌هایی را دارد. به لطف طراحی این قاب می‌توانید آن را بر روی پایه‌های دیگر ثابت نگه داشته و به تماشای فیلم مشغول شوید.

هدفون استودیو

04-Studio

 این هدفون به همراه گوشی وان M9 عرضه خواهد شد و دارای مشخصات نسبتا خوبی بوده و در ظاهر بیشتر شبیه به EarPod شرکت اپل است.

هدست HTC Active

05-Active

 هدست Active علاوه بر ظاهری زیبا دارای صدای خروجی بسیار خوبی است. این هدست ضدضربه بوده و در برابر فشارهای ناگهانی مقاوم است و از ویژگی مغناطیسی برخوردار است که بسته بندی و حمل آن را آسان می‌کند. هدست Active دارای استاندارد IP57 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این هدست قابلیت تحمل فشار آب را تا عمق یک متر برای مدت ۳۰ دقیقه دارد.

قاب HTC Active

06-Active-C

این قاب نیز یکی دیگر از لوازم جانبی زیبای اچ‌تی‌سی به همراه استاندارد IP68 است. این استاندارد قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار را تا عمق ۳ متر برای گوشی وان M9 فراهم می‌کند. این قاب همچنین محافظ صفحه نمایش تعبیه شده‌ای دارد که ضد ضربه است.

حال کاربران می‌توانند قبل از خرید پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی لوازم جانبی مورد نیاز خود را نیز انتخاب کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات