گلدیران مقر جدید خدمات مشتریان خود را برپا کرد

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
مطالعه 4 دقیقه
امروز در ساختمان جدید شرکت خدمات مشتریان گلدیران، کنفرانس خبری با حضور مسئولان ال‌جی، گلدیران, شرکت خدمات مشتریان و همچنین اصحاب رسانه‌ برگزار شد. در ادامه می‌توانید گزارش مربوط به این نشست و بازدید از مقر جدید را مشاهده کنید.
تبلیغات

امروز، ۱۱ اسفند ۹۳، در مقر جدید شرکت خدمات مشتریان گلدیران کنفرانس خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. پیش از نشست خبری، اصحاب رسانه فرصت این را داشتند تا با بخش‌های مختلف ساختمان جدید، مثل مرکز کال سنتر، IT، مدیریت، فنی و... آشنا شوند. مقر جدید به گونه‌ای طراحی و ساخته شده تا همه چیز به ساده‌ترین شکل صورت پذیرد و بخش‌های مختلف به راحتی به یکدیگر دسترسی داشته باشند. به علاوه در ساخت این مکان، که یکی از بزرگترین ساختمان‌های خدمات مشتریان ال‌جی در دنیا محسوب می‌شود، از موادی استفاده شده که کمترین سروصدا در آن پخش شود، تا اوپراتورها بتوانند در محیطی آرام به سوالات مشتریان پاسخ دهند. از طرفی به گفته علیخانی، مدیرعامل جدید شرکت خدمات مشتریان گلدیران، از نظر IT و فناوری‌های ارتباطی نیز، مقر جدید کاملا مدرن است و مثلا برای ارتباطات دخلی آن از فیبر نوری و برای ارتباطات شبکه از خطوط E1 استفاده شده است.

goldiran-customer-korea

به گفته مسئولین این شرکت، روزانه به طور متوسط ۱۲٫۰۰۰ تماس ورودی از مشتریان، توسط اوپراتورها پاسخ داده شده و به مشکل آنها رسیدگی می‌شود. مسئولین گلدیران گفتند که این مرکز به طور ۲۴ ساعته و در ۳۶۵ روز سال پاسخگوی مشتریان است. تا کنون رکورد ۱۹٫۰۰۰ تماس تلفنی در روز در این شرکت ثبت شده است و پیش‌بینی می‌شود در پایان سال و نزدیک به نوروز این رکورد به ۲۵٫۰۰۰ تماس تلفنی افزایش پیدا کند.

پس از بازدید از ساختمان جدید، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

حسین تنهایی

حسین تنهایی، قائم‌مقام مدیرعامل گلدیران در ابتدا درباره برخی خدمات و افتخارات گلدیران سخنرانی کرد. وی گفت:

یکی از سرویس‌های جذاب گلدیران با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، طرح «استقبال از بهار» یا همان خانه‌تکانی گلدیران خواهد بود. از طریق این سرویس، در صورتی که مشتری درخواست کند، یک گروه تکنیسین تا پیش از عید به خانه مشتریان رفته و تمام لوازم خانگی با خدمات گلدیران را سرویس کرده و آنها را تمیز می‌کنند تا دستگاه برای سال جدید با عملکردی مناسب در اختیار مشتری قرار گیرد. تنها هزینه‌ای که از مشتری دریافت می‌شود، مبلغ اندکی برای ایاب و ذهاب خواهد بود.

سپس باقری، مدیر عامل پیشین شرکت خدمات مشتریان گلدیران گفت:

بخش پشتیبانی مشتریان این شرکت با توان پاسخگوئی به بیش از ۱۲٫۰۰۰ مکالمه در روز به دنبال افزایش این توان تا روزانه ۱۶٫۰۰۰ تماس ورودی است. در ضمن، با ارائه ۷٫۰۰۰ سرویس در روز که شامل سرویس‌های نصب و راه اندازی کالا، تعمیر و نصب مجدد آنها، ارائه خدمات مصرفی، ارائه خدمات جانبی و... در تلاش است این خدمات را به بیش از روزانه ۱۰٫۰۰۰ خدمات برساند.
باقری

شرکت مشتریان گلدیران در سال ۹۳ موفق به دریافت دو جایزه معتبر و ارزشمند شده است. این دو جایزه عبارتند از مقام نخست در سمینار اینوفست ۲۰۱۵ ال جی در لیسبون پرتغال به عنوان برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای ششمین سال متوالی.

باقری در ادامه سخنانش افزود:

دانشگاه گلدیران که به تازگی تاسیس شده، از وزارت علوم تاییدیه دارد و از طریق آزمون ورودی و سهمیه معدل، از سازمان‌های فنی و حرفه‌ای اقدام به جذب دانشجو می‌کند. در این مرکز به دنبال آن هستیم تا تکنیسین‌هایی ماهر را تربیت کنیم تا در مرکز خدمات مشتریان ال‌جی مشغول به کار شوند... گواهی که در پایان تحصیل به دانشجویان اعطا می‌شود معتبر است و افراد با استفاده از آن می‌توانند در شرکت‌های دیگر، به جز ال‌جی نیز مشغول به کار شوند.
goldiran-customer-all

وی همچنین درباره جزئیات خدمات مشتریان ال‌جی گفت:

همواره یک ماه مانده تا پایان گارانتی با مشتری تماس گرفته شده و از او پرسیده می‌شود که آیا دستگاه نقصی دارد یا خیر؟ در صورت وجود مشکل، تکنیسین‌های ما به صورت رایگان برای حل مشکل اقدام خواهند کرد... همچنین کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ معقولی گارانتی خود را تمدید کنند.

سرویس «صورتی» گلدیران یک سرویس جدید است که در آن زوج‌های تکنیسین خانم و آقا به منزل مشتریان می‌روند تا در صورتی که خانم خانه‌داری منتظر رسیدن تکنیسین‌ها است، احساس امنیت بیشتری داشته باشد. حسین تنهایی درباره این سرویس گفت:

سرویس «صورتی» یا Pink یکی از نوآوری‌های گلدیران است که توسط مقامات ال‌جی نیز تحسین شده است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات