ضبط و تکرار لمس‌های صفحه با RepetiTouch (نیازمند روت) - زوم‌اپ

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
RepetiTouch یک اپلیکیشنی بی نظیر برای گوشی های اندروید است که وظیفه‌ی به خاطر سپردن لمس‌های شما و اجرای آن‌ها به صورت خودکار را دارد. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

RepetiTouch یکی از اپلیکیشن‎هایی است که یک بار دیگر مزیت‌های فوق‌العاده‌ی روت بودن اندروید را به نمایش می‌گذارد. این برنامه قادر است تا موقعیت مکانی و فواصل زمانی لمس‌های انجام شده توسط شما را در خود ضبط کند و به صورت هوشمند به تکرار آن‌ها بپردازد. به این معنا که شما می‌توانید تمامی حرکاتی که انجام می‌دهید را ضبط کنید و در مواقع ضروری به اجرای خودکار آن‌ها بپردازید بدون آن که خودتان حتی یک بار گوشی را لمس کنید. در نگاه اول شاید این موضوع، یک امکان نه‎چندان کارآمد به نظر برسد اما اگر کمی به استفاده‌های ممکن از آن فکر کنید می‌توانید استفاد‌ه‎های کاربردی و بسیار جالبی از آن کنند.

بگذارید با یک مثال کارکرد این اپلیکیشن را برای شما توصیف کنیم. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که وقتی در بیرون از خانه هستند، روی گوشی خود رمز عبور قرار بدهند تا از دسترسی افراد ناخواسته به گوشی خود جلوگیری کنند. اما همین افراد وقتی در خانه‌ی خود هستند دیگر علاقهای به وارد کردن‌های مکرر رمز عبور در طول روز ندارند. از همین رو این دسته از کاربران معمولا وقتی به منزل خود می‌رسند رمز گوشی را غیرفعال می‌کنند و صبح بعد مجددا برای برقرار بودن امنیت در طول روز آن را فعال می‌کنند. این اقدام همانطور که قابل پیشبینی است نیازمند آن است که بارها و بارها عمل تکراری فعال و غیرفعالسازی قفل برای گوشی توسط شما انجام شود که امری است به شدت وقتگیر و آزاردهنده.

اما با کمک اپلیکیشن RepetiTouch دیگر هرگز به این کارها نیاز نخواهید داشت. شما می‌توانید وارد صفحه‌ی اصلی خود شوید، دکمه‌ی ضبط این اپلیکیشن را فشرده و سپس به تنظیمات گوشی رفته و رمز عبور را مشخص کنید، در آخر نیز دوباره به صفحه‌ی اصلی برگشته و دکمه‌ی Stop را فشار دهید. تمام عملیاتی که در این چند ثانیه انجام داده‌اید در این نرم‌افزار ضبط می‌شود و برای نوبتهای بعدی، تنها کافی است تا به صفحه‌ی اصلی خود بروید و دکمه‌ی Play این اپلیکیشن را بزنید. در کمال تعجب مشاهده خواهید کرد که تمامی موارد به صورت خودکار انجام خواهند شد و شما بعد از گذشت چند ثانیه بدون آنکه هیچ کاری کرده باشید، قفل گوشی خود را فعال کرده‌اید. همین عملیات را نیز برای از بین بردن قفل گوشی انجام دهید و با نام دیگری ذخیره کنید تا زمان رسیدن به منزل نیز نیازی به لغو دستی حالت قفل یا پترن نداشته باشید. البته مسلما روش‌های آسانتری برای تعیین پروفایل کاربری که در آن با یک کلیک، اپلیکیشن‌ها به حالت قفل یا آزاد تبدیل شوند وجود دارد. این موضوع تنها یک مثال بود برای درک بهتر استفاده از این اپلیکیشن و مطمئنا با کمی نوآوری می‌توانید استفاده‌های بسیار جالبی و کاربردی بیابید.

در کنار این حالت، حالتی با عنوان انجام پشت سر هم لمس‌های انجام شده نیز وجود دارد که ارزش و کاربرد این برنامه را چندین برابر می‌کند. تصور کنید که قصد آنفالو کردن یکجای ده‌ها کاربر را در اینستاگرام خود دارید. کافیست به صفخه‌ی Following اینستاگرام خود وارد شوید و سپس حالت ضبط RepetiTouch را روشن کنید. حال کافی است تا نفر اول را آنفالو کنید و سپس لیست را به صورتی که نفر دوم درست در جای نفر اول قرار بگیرد حرکت دهید. کار تمام است و می‌توانید عملیات ضبط را متوقف کنید. حالا می‌توانید با استفاده از حالت بدون توقف تکرار لمس استفاده کنید تا لمس‌هایی که برای آنفالو کردن نفر اول لیست انجام داده‌اید به صورت خودکار و پشت سر هم برای تمام لیست تکرار شود تا بدون دخالت دست، تمامی افراد موجود در لیست Following را آنفالو کنید.

تنها کمی خلافیت و ابتکار کافی است تا بتوانید از RepetiTouch استفاده‌های فوق‌العاده جذاب و کاربردی کنید. این برنامه از نگاه نگارنده یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید است که برای دانلود نسخه‌ی رایگان آن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • انجام خودکار لمس های انجام شده
  • امکان انجام بدون توقف و پشت سر هم لمس های ضبط شده
  • امکان تعیین سرعت اجرای لمس ها

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات