قیمت هوآوی واچ در آلمان 349 یورو است

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
هوآوی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل از ساعت‌هوشمند خود رونمایی کرد. این کمپانی چینی، هواوی واچ را در سه نسخه‌ی طلایی، نقره‌ای و مشکی روانه‌‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

هر یک از این نسخه‌ها بند‌های متفاوتی را نیز به‌همراه خواهند داشت. ضمنا کاربران قادر خواهند بود از میان ۴۰ ظاهر گرافیکی ساعت، گزینه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنند. قطر صفحه‌ی نمایش این ساعت‌هوشمند ۴۲ میلی‌متر است و رزولوشن آن نیز ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است، از این‌رو تراکم پیکسلی این ساعت‌هوشمند ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ است.

هوآوی ساعت‌هوشمند خود را با استفاده از استیل ضد زنگ تولید کرده و کلید فیزیکی آن نیز در موقعیت ساعت ۲ قرار دارد. با استفاده از شارژ القایی می‌توان هوآوی واچ را شارژ کرد. در این ساعت‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 400، حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایت و سیستم عامل اندروید ور در کنار بلوتوث ۴.۱ استفاده می‌کند. از جمله‌ی سنسورهای تعبیه شده در این ساعت‌‌هوشمند می‌توان به سنسور ضربان‌سنج، سنسور شش بعدی و شمار دیگری از سنسورها اشاره کرد. کاربران قادرند از طریق این سنسور‌ها مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و تعداد قدم‌ها را نیز به‌همراه اطلاعات دیگر داشته باشند.

HuweiWatchInt

قیمت این ساعت‌هوشمند در کشور آلمان برای نسخه‌ی طلایی ۳۹۹ دلار و برای نسخه‌های دیگر ۳۴۹ دلار تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات