ساعت هوشمند موتو 360 را خودتان طراحی کنید!

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون وب‌سایت Moto Maker امکان سفارشی‌سازی تلفن‌هایی چون موتو ایکس و موتو جی را برای کاربران فراهم می‌کرد تا بر اساس سلیقه خود، بدنه و سایر موارد مربوط به ظاهر تلفن را طراحی کنند. حالا این قابلیت برای ساعت‌های موتو 360 نیز فراهم شده است.
تبلیغات

همان طور که انتظار می‌رفت، وب‌سایت موتو میکر امکان سفارش ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ به صورت سفارشی و بر اساس سلیقه کاربر را فراهم کرده است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید از بین سه بدنه در رنگ‌های فلزی تیره، فلزی روشن یا طلایی یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از بین ۹ بند متنوع چرمی، فلزی و... یکی را برای ساعت مورد نظر خود انتخاب کنید. در نهایت هم می‌توانید واچ‌فیس پیش فرض ساعت خود را انتخاب کنید.

moto360-maker

در نهایت ساعت مورد نظر شما قیمتی بین ۲۵۰ تا ۳۳۰ دلار خواهد داشت. بدنه طلایی ۳۰ دلار از سایر بدنه‌ها گران‌تر است و بند فلزی نیز ۵۰ دلار قیمت بیشتر دارد. همچنین در صورتی که بند فلزی را سفارش دهید، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا محصول به دستتان برسد. این قابلیت از ساعاتی پیش به این وب‌سایت اضافه شده است. پیش‌تر از طریق سایت موتو میکر امکان سفارشی‌سازی تلفن‌های موتورولا وجود داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات