اسپریت، گوشی‎ میان رده‌ی ال‌جی با قیمت 160 دلار به آسیا عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته ال‌جی از سری جدید تلفن‌های میان‌رده مخصوص سلفی‌بازها با نام‌های Leon ،Spirit ،Magna و Joy رونمایی کرد. این کمپانی به تازگی اعلام کرده که Spirit اولین گوشی عرضه شده از این سری در آسیا خواهد بود.
تبلیغات

 گوشی‎های هوشمند جدید ال‌جی، در اندازه و مشخصات محدودی طراحی شده‌اند که هم مقرون به صرفه بوده و هم شامل ویژگی‌های میان رده‌ی خوبی هستند. هر چهار گوشی، دارای امکانات شبکه 3G و 4G بوده و قابلیت‌های مشابه سایر گوشی‌های هوشمند در آ‌ن‌ها لحاظ شده است. ال‌جی اعلام کرد که اسپریت اولین گوشی از سری میان رده‌ی این کمپانی است که با قیمتی در حدود ۱۶۰ دلار در تایوان عرضه خواهد شد.

اسپریت همانند لئون، مگنا و جوی، از اندروید نسخه‌ی آبنبات چوبی بهره می‌برد. همچنین قابلیت‌های منحصر بفرد ال‌جی از جمله Knock Code و Glance View در این گوشی لحاظ شده است. سایر مشخصات شامل صفحه نمایش ۴ اینچی با وضوح IPS و رزولوشن اچ‌دی، پشتیبانی از شبکه‌ی LTE، دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین دوم ۱ مگاپیکسلی، ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت فضای داخلی برای این گوشی در نظر گرفته‌ شده است. اسپریت دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپ دراگون ۴۱۰ و باتری با ظرفیت ۲.۱۰۰ میلی آمپر ساعت است.

02Sp
03Sp

همان طور که در عکس نیز مشاهده می‌کنید، منحنی جزئی در پشت گوشی قرار دارد که البته صفحه نمایش شامل این انحنا نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات