Swatch Touch Zero One؛ اولین ساعت‌ هوشمند سواچ معرفی شد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا شایعات متعددی در مورد ورود ساعت‌سازان سوئیسی به عرصه‌ی ساخت ساعت‌های‌هوشمند منتشر شده است. نیک‌هایک، مدیرعامل سواچ پس از تغییر موضع ۱۸۰ درجه‌ای خود، خبر از ورود این کمپانی به عرصه‌ی ساخت ساعت‌های‌هوشمند داد و این ساعت امروز رسما معرفی شد.
تبلیغات

سواچ اولین ساعت‌هوشمند خود را با عنوان Swatch Touch Zero One‌ ویژه استفاده در بازی والیبال ساحلی معرفی کرد که قابلیت‌های جالب توجهی دارد. با توجه به اینکه این ساعت‌هوشمند برای بازی والیبال ساحلی توسعه یافته، از این‌رو قادر است انواع ضربات از جمله ضربات با شدت کم و زیاد را تشخیص دهد. ساعت‌هوشمند سواچ قادر است با بهره‌گیری از سنسور گام شمار قدم‌های کاربران را بشمارد. همچنین این ساعت‌هوشمند مسافت طی شده را نیز محاسبه می‌کند. سواچ با بهره‌گیری از یک اپلیکیشن که برای استفاده در گوشی‌های‌هوشمند توسعه یافته، داده‌های ثبت شده توسط ساعت‌هوشمند را محاسبه کرده و نتیجه را روی تاچ زیرو برای کاربر نمایش می‌دهد. تاچ زیرو سواچ قادر است مهارت کاربر را در بازی والیبال سنجیده و در قالب اعدادی به وی نمایش دهد. با استفاده از گراف‌های ترسیم شده توسط اپلیکیشن در بازه‌های زمانی چند ماهه، کاربران می‌توانند فعالیت بدنی خود را در قالب میزان کالری سوخته شده مشاهده کنند.

 در ساعت‌هوشمند سواچ خبری از دریافت اعلانیه‌های ایمیل و پیام‌های دریافتی نیست، چراکه به اعتقاد سوئیسی‌ها این قابلیت‌ها را می‌توان در گوشی‌هوشمند نیز مورد استفاده قرار داد. تاچ زیرو براساس سری سواچ تاچ توسعه یافته که از جمله‌ی ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به صفحه‌ی نمایش خمیده، نور پس زمینه و شش نوع نمایش زمان اشاره کرد. اما در مورد باتری، سواچ عمر باتری چند ماهه را بدون نیاز به شارژ در محصول خود تضمین می‌کند. بصورت پیش‌فرض سه برنامه‌ی مرتبط با بازی والیبال در این ساعت‌هوشمند وجود دارد که با استفاده از اپلیکیشن این ساعت می‌توان سایر برنامه‌ها را نیز دانلود و مورد استفاده قرار داد.

هنوز خبری از زمان عرضه و قیمت این ساعت‌هوشمند منتشر نشده است. براساس شنیده‌ها سواچ این ساعت‌هوشمند را در سه ماه آینده روانه‌ی بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود این ساعت‌هوشمند در ماه می و در آستانه‌ی برگزاری مسابقات والیبال ساحلی به بازار عرضه شود با توجه به استفاده از این ساعت در مسابقات والیبال ساحلی، باید به این موضوع اشاره کرد که تاچ زیرو وان ضد آب خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات