اینفینیتی خودروی مفهومی QX30 را پیش از نمایشگاه ژنو رونمایی کرد

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
اینفینیتی، بازوی لوکس‌ساز کمپانی نیسان، تقریبا یک سال پس از معرفی خودروی مفهومی Q30 در نمایشگاه فرانکفورت، پیش از آغاز نمایشگاه ژنو، خودروی مفهومی QX30 را رونمایی کرد.
تبلیغات

ماه آتی میلادی نمایشگاه خودروی ژنو آغاز خواهد شد و خودروسازان رفته رفته با رونمایی از خودروهای مفهومی جدید خود به استقبال این نمایشگاه می‌روند. QX30 خودروی مفهومی جدید اینفینیتی است که این کمپانی در ژنو پیش روی دوستداران صنعت خودرو قرار خواهد داد.

کمپانی اینفینیتی با رونمایی از این خودرو تنها به انتشار یک تصویر از قسمت پشتی خودرو اکتفا کرده تا اطلاعات تکمیلی را در ژنو ارائه کند. در این تصویر می‌توان اگزوز دوقلوی ذوزنقه‌ای خودرو را دید که به زیبایی در سپر پشت جا خوش کرده‌اند. اینفینیتی ارتفاع سپر عقب خودرو را بالاتر قرار داده تا با چراغ‌های ال‌ای‌دی نواری قسمت پشتی هماهنگ‌تر شده و ظاهری یکپارچه را در پشت خودرو به ارمغان بیاورد.

علی‌رغم تغییرات یا به بیان بهتر بهبود‌های صورت گرفته در ظاهر این خودرو، نمی‌توان شباهت آن را با Q30 کتمان کرد. استفاده از چراغ‌های LED را می‌توان به روشنی در خودروهای امروزی مشاهده کرد. اینفینیتی خودروی خود را مشخصا برای افرادی تدارک دیده که به دنبال یک خودروی شهری هستند و دوست دارند در تعطیلات نیز از دامان طبیعت لذت ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات