نسخه‌ی نازک‌تر لومیا 830 در راه است

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
به تازگی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه‌ی نازک‌تر گوشی محبوب لومیا ۸۳۰ برای عرضه است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این شایعه برای اولین بار در شبکه‌ی اجتماعی ردیت منتشر شد که البته این پست بلافاصله حذف شد. طبق گفته‌ی شخص منتشر کننده‌ی این خبر، گوشی دیده شده کاملا شبیه به لومیا 830 نوکیا است با این تفاوت که مقداری نازک‌تر خواهد بود. وی در ادامه گفت شکل ظاهری دوربین که در یک حلقه‌ی مشکلی رنگ دیسک‌مانند است، تغییر نکرده و مجهز به Pureview خواهد بود.

با اینکه هنوز هیچ چیزی تایید یا تکذیب نشده، اما انتظار می‌رود این گوشی مجهز به ویندوز 10 باشد. فاش‌کننده‌ی این خبر در ادامه گفت با اینکه این گوشی نسخه‌ی بهینه‌ شده‌ی مدل قبلی است، اما نام آن به 835 تغییر نمی‌کند. با این حال، مایکروسافت سعی دارد تا تغییراتی در شیوه‌ی نام گذاری عددی که قبلا توسط نوکیا انجام می‌شد اعمال کند تا رده‌بندی گوشی‌ها از پایین‌رده تا میان رده و پرچمدار به شکل واضح‌تری مشخص شود.

تلفن‌های لومیا نوکیا طرفداران زیادی دارند. شاید مایکروسافت در آینده چند نسخه از این گوشی‌ها را با کمی بهبود و به نام خود دوباره به بازار عرضه کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما هم با این حرکت احتمالی موافق هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات