زوم‌اَپ: معرفی بازی آنلاین و محبوب Hay Day

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
مطالعه 4 دقیقه
اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند و علاقه‌مند به دنیای بازی‌ها باشید حتما نام بازی Clash Of Clans را شنیده‌اید. یک بازی با ملیون‌ها کاربر در سراسر جهان که توسط کمپانی بازی‌سازی Supercell منتشر شده است. Hay Day نیز یکی دیگر از بازی‌های این کمپانی است که شاید بتوان بعد از Clash Of Clans از آن به عنوان دومین بازی محبوب اینترنتی نام برد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Hay Day یک بازی استراتژیک و آنلاین از Supercell است که موضوع آن در رابطه با مزرعه‌داری و کاشت محصولات مختلف و نگه‌داری از حیوانات است. هرقدر که در بازی Clash Of Clans با خشونت و جنگ مواجه هستید، در بازی Hay Day با دنیایی از لطافت‌ها و یک زندگی آرام‌بخش در یک مزرعه‌ی بزرگ در کنار یک رودخانه رو به رو خواهید بود. شما در این بازی به عنوان صاحب مزرعه کارهای بسیاری را می‌توانید انجام دهید. از کاشت محصولات مختلف گرفته تا نگه‌داری از حیوانات، ماهی‌گیری و ساخت شهر و رستوران. بر خلاف بازی Clash Of Clans که نگرانی غارت شدن منابع‌تان توسط بازیکنان دیگر را دارید، در بازی Hay Day نه تنها هیچ دشمنی ندارید، بلکه تمامی کاربران این بازی به نوعی دوست شما حساب می‌شوند به طوری که می‌توانید با آن‌ها به تبادل محصولات بپردازید یا تولیدات خود را به آن‌ها بفروشید. در این بازی حتی اگر روزها هم به اکانت خود سر نزنید اتفاقی برای حیوانات، منابع یا مزرعه شما نخواهد افتاد و برای مثال اگر گاوهای شما بدون غذا رها شوند، نمی‌میرند و تنها قادر به شیر‌دهی در آن لحظه نخواهند بود.

hayday2

این بازی نیز مانند بازی Clash Of Clans از کاربران بسیار زیادی برخوردار است و طبق آخرین گزارش این کمپانی، بیش از 50 ملیون کاربر در حال بازی Hay Day هستند. سوپرسل نیز از محبوبیت این بازی به خوبی آگاه است و به طور منظم برای آن آپدیت‌های مختلف منتشر می‌کند که در آخرین بروزرسانی مهم این بازی، شما می‌توانید اقدام به تاسیس یک شهر در کنار ساحل نمایید و در آنجا رستوران، سینما، مسافرخانه و... بنا کنید. شما در این بازی امکان کاشت محصولاتی نظیر گندم، توت‌فرنگی، سیب‌زمینی، بلال، گوجه و... را خواهید داشت و حیوانات شما شامل گاو، گوسفند، مرغ، بز، خوک و زنبورها خواهند بود. همچنین در رودخانه‌ی کنار مزرعه‌ی خود می‌توانید به ماهیگیری بپردازید و یا از معدن موجود در مزرعه‌ی خود به کمک دینامیت‌هایی که در بازی به دست می‌آورید طلا و نقره استخراج کنید.

امکان خرید و فروش محصولات خود با دیگر کاربران بازی، امکان ساخت یک اتحاد و وارد شدن به گروه‌های ایرانی بازی برای در ارتباط بودن با هم‌اتحادی‌های خود و گفتگوی متنی با آن‌ها، امکان ارتقا دادن انبارها و افزایش ظرفیت آن‌ها با ابزارهای مختلف از جمله چوب و میخ و...، امکان خرید کشتی و صادرات محصولات توسط آن و قابلیت تولید کردن محصولاتی نظیر کیک، مربا، پنیر، لباس، پیتزا، شربت، ذرت بو داده و.... از جمله ویژگی‌هایی هستند که Hay Day را کاملا مانند یک زندگی واقعی و حقیقی شبیه‌سازی کرده‌اند؛ به طوری که بسیاری از کاربران از جمله نگارنده(!) ساعت‌ها در روز را مشغول رسیدگی به مزرعه و حیوانات خود هستند. برای دانلود این بازی فوق‌العاده می‌توانید از لینک‌هایی که در انتهای مطلب قرار دارند استفاده نمایید.

ترفند : با توجه به اینکه برای ارتقا ساختمان‌ها نیاز به ابزار خواهید داشت و ابزارها تنها به عنوان جایزه در بازی در مواقع مختلف اهدا می‌شوند و پیدا کردنشان به راحتی ممکن نیست، راهی را به شما خواهیم گفت که به راحتی می‌توانید اقدام به جمع‌آوری ابزارها کنید. برای اینکار باید تمامی زمین زراعتی خود را گندم بکارید. بعد از آماده‌ی برداشت شدن، اگر همه‌ی آن‌ها را همزمان برداشت کنید به شما یک ابزار به عنوان هدیه تعلق خواهد گرفت. (اگر این اتفاق نیفتد، به این معناست که در حال حاضر زمین زراعتی شما کافی نیست، در سطح‌های بالاتر که زمین بیشتری داشتید دوباره امتحان کنید) گندم‌ها در عرض 3 یا 4 دقیقه رشد خواهند کرد و بنابراین شما می‌توانید با صرف یک الی دو ساعت در روز تعداد زیادی ابزار جمع‌آوری کنید. گندم‌های برداشت شده را در RoadShop خود به صورت ده تایی و با قیمت یک سکه به فروش رسانید تا انبارتان پر نشود. قیمت را حتما یک سکه وارد کنید در غیر این صورت ممکن است ساعت‌ها زمان برای فروش نیاز باشد. شما نیز ترفندهایی که می‌دانید را با ما در میان بگذارید.

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات