سونی از گوشی Xperia E4g با پشتیبانی از LTE رونمایی کرد

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چند هفته پیش سونی از گوشی هوشمند Xperia E4 رونمایی کرد که از نظر طراحی اندکی متفاوت از گوشی‌های اخیر این شرکت بوده و از انحنای بیشتری برخوردار است. در هر صورت ممکن است از نظر برخی خریداران، نبود پشتیبانی از LTE یک ضعف محسوب شود؛ بنابراین سونی با معرفی مدل Xperia E4g پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی نسل چهارم را نیز به دستگاه خود افزوده است.
تبلیغات

 Xperia E4g در حقیقت نسخه‌ای بروز شده از Xperia E4 است که از طراحی ظاهری مشابهی بهره می‌برد اما قادر است از شبکه‌ی 4G LTE نیز پشتیبانی کند. علاوه بر این، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای مدل E4g اندکی با سرعت بالاتر کلاک شده و به جای 1.3 گیگاهرتز که در E4 دیدیم، بازدهی 1.5GHz خواهد داشت. 

سایر مشخصات فنی این دستگاه، همچون Xperia E4 است. برخورداری از NFC، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی با حلقه‌ای از فولاد ضد زنگ، نمایشگر 5 اینچی و باتری 2300mAh که سونی ادعا می‌کند قادر به تامین نیروی دو روز کاری است از مشخصات فنی Xperia E4g به شمار می‌روند. همچنین گفته شده که این گوشی هوشمند در دو مدل تک و دو سیم‌کارت روانه‌ی بازار خواهد شد.

side22

Xperia E4g سونی در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 146 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت برای دستگاهی که به اندروید 4.4.4 کیت‌کت مجهز است و از پردازنده 4 هسته‌ای با پشتیبانی از  4G LTE و نمایشگر 5 اینچی بهره می‌برد قیمت مناسبی به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات