پروفایل حرفه ای برای فریلنسرها

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
مهمترین ویژگی یک فریلنسر داشتن پروفایل حرفه ای است. یک پروفایل حرفه ای می تواند به راحتی شما را معرفی کند، شما را پروموت کند و برایتان مشتری جذب کند.
تبلیغات

ما در پونیشا این را به خوبی می دانیم، برای همین پونیشا امکانات بسیار خوبی در اختیار فریلنسرها قرار می‌دهد تا بتوانند به خوبی خود را معرفی کنند، به پروژه‌ها دعوت شوند و کارفرمایان بتوانند مستقیم برای پیمانکار پروژه ایجاد کنند.

با هم پروفایل یک فریلنسر را مرور می کنیم:

dd

کارفرمایان می توانند فریلنسر را دنبال کنند. این سرویس مانند یک بوک‌مارک ساده عمل می‌کند.فریلنسر می‌تواند رزومه و نمونه کارهایش را به پروفایل خود اضافه کند. جزئیات نمونه کارها و رزومه در صفحات داخلی پروفایل فریلنسر نمایش داده می‌شود. مهارت‌هایی که فریلنسر در پونیشا انتخاب می‌کند در پروفایل وی نمایش داده خواهد شد.

کارفرمایان می‌توانند فریلنسرها را بر اساس مهارت و رتبه از طریق فهرست پیدا کنند و به پروژه خود دعوت کنند یا مستقیم برای فریلنسر پروژه ایجاد کنند.

فریلنسینگ یک کار تمام وقت و پردرآمد است و ما در پونیشا به شما با هر مهارتی که دارید کمک می کنیم تا تبدیل به یک فریلنسر موفق شوید.

نظرات فریلنسرها را که در پونیشا با موفقیت پروژه انجام داده‌اند، بخوانید و فریلنسرهای برتر ماه قبل پونیشا را مشاهده کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات