استیو وزنیاک: اپل واچ یک اثر هنری است که میلیون‌ها نفر آن را خواهند خرید

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
استیو وزنیاک یکی از بنیان‌گذاران شرکت اپل زیاد طرفدار ساعت‌های هوشمند نیست اما معتقد است ساعت هوشمند اپل از ابتدا فروش بسیار خوبی را پیش‌رو خواهد داشت.
تبلیغات

وزنیاک سال پیش با پوشیدن ساعت هوشمند سامسونگ و برای مدتی استفاده از آن به کلی نسبت به ساعت‌های هوشمند ناامید شده بود و گلکسی گیر را بی‌ارزش خواند. حال او درباره اپل واچ می‌گوید: «اپل ساعت خود را عرضه می‌کند و میلیون‌ها طرفدار اپل عاشق آن خواهند شد.» 

این صبحت‌ها از کسی گفته نشده که طرفدار بی چون چرای اپل باشد، به خوبی می‌دانیم و قبلا مشخص شده که وزنیاک از بسیاری دستگاه‌های اندرویدی استفاده کرده و آن‌ها را دوست دارد. در هر حال او در مصاحبه خود با ‌‌BBC می‌گوید: «اپل محصولات خود را بسیار جالب‌تر از هر کس دیگری درست می‌کند.»

برای وز صفحه نمایش اپل واچ همچون «یک اثر هنری است.» 

Steve-Wozniak

در این مصاحبه از استیو وزنیاک پرسیده شد که مخاطبینی که تاکنون اسمی از ساعت‌های هوشمند نشنیده‌اند درباره این ساعت چه نظری پیدا خواهند کرد؟ وزنیاک مدعی است این ساعت در آینده استفاده‌های بسیار خوب و کافی پیدا خواهد کرد. وی در ادامه می‌گوید:

نگاه کنید که چقدر از مردم درگیر مشکل دیابت هستند، اگر این ساعت بتواند قند خون را اندازه بگیرد و در طول روز بر آن نظارت داشته باشد، این وسیله قطعا جای خود را به راحتی در بازار پیدا خواهد کرد. هر کسی که محصولات اپل را بشناسد، این ساعت را خواهد خرید و این به معنی میلیون‌ها شخص است که از همان ابتدای عرضه اپل واچ آن را تهیه خواهند کرد.

سوال اینجا است که اگر حتی همه افرادی که محصولات اپل را می‌شناسند، این ساعت هوشمند را خریداری کنند، آیا از شارژ هر شب آن راضی خواهند بود؟ سوال دیگر این است که مردم برای این ساعت نیز بیرون فروشگاه‌های اپل صف خواهند کشید؟ آیا ساعت هوشمند داشتن آنقدر جزئی از ضروریات است که میلیون‌ها شخص اقدام به خرید و بستن بر روی مچ دست خود کنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات