آیا ساعت هوشمند جدید ایسوس از ویندوز ۱۰ پشتیبانی خواهد کرد؟

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل قصد دارد به زودی دستگاه پوشیدنی خود را برای عقب نماندن از رقبایی همچون ساعت‌های هوشمند موتو ۳۶۰ و جی واچ آر ال‌جی به بازار بیاورد. در این میان کمپانی‌های دیگر همچون ایسوسنیز قصد در اختیار گرفتن سهمی از این بازار نوظهور را دارند.
تبلیغات

ساعت هوشمند ZenWatch ایسوس با ظاهر مستطیل شکل خود و کناره‌های ضخیم نمایشگر نتوانست مشتری زیادی بدست آورد. به همین دلیل حتی قیمت این محصول تا ۲۰۰ دلار در فروشگاه Best Buy کاهش پیدا کرده است.

اما همین ساعت هوشمند را با طراحی مشابه اما تمرکز بیشتر بر پیگیری فعالیت‌های تناسب اندام، قابلیت‌های بیشتر و البته اجرای ویندوز تصویر کنید. آن‌گاه محصول جدید ایسوس در میان ساعت‌های هوشمند امروزی بسیار خاص خواهد بود.

Asus-ZenWatch-2

آیا دومین ساعت هوشمند ایسوس به رابط کاربری با کاشی‌های بزرگ مجهز خواهد شد؟ اگر این اتفاق بیافتد برای نمایشگر یک ساعت هوشمند کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما گفته می‌شود رابط کاربری ساعت جدید ایسوس که قرار است با نام VivoWatch معرفی شود، شبیه ویندوزفون خواهد بود و نسخه‌ای ساده و سبک شده از ویندوز ۸ یا ویندوز ۱۰ را به همراه خواهد داشت.

البته این موارد تنها شایعات و گمانه‌زنی‌هایی درباره ViviWatch هستند. برای مثال در ادامه همین گمانه‌زنی‌ها گفته می‌شود این دستگاه به نسخه چهارم بلوتوث و سنسور‌هایی برای پیگیری ضربان قلب و اطلاعات خواب مجهز خواهد شد. مسلما اگر این ساعت هوشمند با این قابلیت‌ها عرضه شود، قیمتی بیشتر از نسخه اندروید پوشیدنی این دستگاه خواهد داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات