زوم‌اپ: آگاهی از نرخ روز ارز، طلا و سکه با اپلیکیشن "قیمت"

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
"قیمت" اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید به آخرین نرخ ارز، سکه و طلا دسترسی داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ارز، طلا و سکه از مهم ترین مواردی هستند که دسترسی به قیمت روز آنها مفید و حتی ضروری به حساب می‌آید. ممکن است در نگاه اول این موضوع برای افرادی که رابطه‌ی چندانی با این سه مورد ندارند از اهمیت چندانی برخوردار نباشد، اما کافیست تا شغل یا هر موضوع مرتبط دیگری با دلار، یورو، طلا و سکه داشته باشید تا معتقد باشید که برای رسیدن به نتایج هر چه بهتر در رابطه با معامله، خرید یا فروش ارز، طلا یا سکه، با خبر بودن از قیمت روز و نحوه‌ی نوسان قیمت، اولین و مهمترین شرط است. اپلیکیشن "قیمت" در آیفون آماری دقیق و البته به روز را از آخرین قیمت ارزها، طلا و سکه در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید بدون مراجعه به وب سایت‌های مربوطه، از آخرین قیمت‌ها با خبر باشید. مطمئنا دسترسی به اینترنت از طریق گوشی‌های موبایل آگاهی از آخرین قیمت‌ها را بسیار سریع تر کرده بود؛ اما وجود یک اپلیکیشن که شما را از سر زدن به وب سایت‌ها نیز بی نیاز می‌کند قطعا راهکاری سریع‌تر به حساب می‌آید.

qeymat2 29004

در تنظیمات "قیمت" می‌توانید مشخص کنید که کدام یک از موارد ارز، طلا یا سکه در صفحه‌ی اصلی برنامه برای شما به نمایش گذاشته شود و به این ترتیب می‌توانید برای مثال در صورتی که نیازی به آگاهی از قیمت روز طلا یا سکه ندارید، این دو مورد را خاموش کنید تا با اجرای اپلیکیشن، تنها اطلاعات مورد نیاز شما درباره‌ی ارزها به نمایش گذاشته شود. خوشبختانه این اپلیکیشن نیز مانند دیگر برنامه‌های آی او اس از رابط کاربری زیبایی برخوردار است و علاوه بر امکان نمایش اطلاعات ذکر شده، می‌تواند ارزها را نیز برای شما تبدیل کند تا مشکلی در زمینه‌ی تبدیل دلار به یورو یا... نداشته باشید. نوسانات قیمت نیز به صورت نوتیفیکیشن به صورت آنی به اطلاع شما خواهد رسید تا با اطمینان به این برنامه، اجباری به سر زدن‌های مکرر به اپلیکیشن نداشته باشید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات