زوم‌اپ: مطالعه‌ی فایل های PDF در تاریکی با Black Reader

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
Black Reader اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که می‌تواند مطالعه در مکان‌های تاریک را برای کاربران آسان تر کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ممکن است وقتی زیر نور آفتاب یا حتی در مکانی‌هایی با چراغ‌های روشن حضور داشته باشید، نور 10درصد برای صفحه نمایش گوشی فوق العاده کم و حتی غیر قابل استفاده به نظر برسد. اما کافیست تا در مکانی تاریک قرار بگیرید یا در هنگام خواب قصد مطالعه‌ی متنی را در زمان خاموشی خانه داشته باشید تا متوجه شوید این 10% نه تنها کافی، بلکه می‌تواند آزار دهنده هم باشد.

چشمان ما با توجه به شرایط نوری محیط اطراف قادر به تحمل میزان مشخصی از روشنایی است از همین رو شب هنگام وقتی تمام محیط اطرافمان تاریک و سیاه است، زیاد بودن نور صفحه می‌تواند باعث اذیت یا حتی آسیب چشم‌ها شود. ضمن آنکه بسیاری از افراد نیز قصد دارند بدون مزاحمت برای دیگر افراد خانواده و بدخواب کردن آن‌ها توسط نور گوشی قادر به مطالعه‌ی متون مورد نظر خود باشند. Black Reader اپلیکیشنی ایرانی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید متن‌های مورد نظر را با پس زمینه‌ی مشکی و فونت سفید مطالعه کنید که این موضوع به خصوص برای فایل‌های PDF که از زمینه‌ی سفید برخوردارند موضوعی بسیار با اهمیت خواهد بود.

black reader2 4e334

نحوه‌ی کارکرد این اپلیکیشن به این صورت است که می‌تواند فایل‌های PDF را به اصطلاح Invert کند که توسط این ویژگی، تمامی بخش‌های سفید به مشکی و تمام بخش‌های مشکی نیز به سفید تبدیل می‌شوند به این معنا که پس زمینه‌ی سفید فایل‌های PDF به رنگ سیاه و نوشته‌های آن نیز به رنگ سفید تبدیل می‌شوند که امری بسیار جالب توجه و البته کاربردی خواهد بود. همچنین علاوه بر رنگ سیاه، رنگ‌های دیگری را نیز مطابق سلیقه‌ی خود برای زمینه‌ی نوشته‌ها انتخاب کنید. این برنامه علاوه بر ویژگی ذکر شده، می‌تواند نور صفحه را نیز تغییر دهد تا در کنار زمینه‌ی مشکی نوشته ها، کمترین نور ممکن را از صفحه‌ی نمایش ساطع کند. برای دانلود این برنامه که به صورت یونیورسال منتشر شده است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات