زومجی: بررسی کارت گرافیک R9 Fury Nano گیگابایت

پنج‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
ای‌ام‌دی چند وقتی است که با سری کارت‌های گرافیکی Fury سعی در رقابت با محصولات بالا رده انویدیا دارد. کارت گرافیکی  R9 Nano، کوچک اندامی از خانواده فیوری است که برخلاف ظاهرش، از قدرت بسیار بالایی بهره می‌برد. زومجی بررسی تخصصی از برند گیگابایت کارت گرافیک Fury R9 Nano انجام داده تا به نقاط ضعف و قوت آن بپردازد.
تبلیغات

یک ماه پس از معرفی Fury X، دومین مدل رده بالای مبتنی بر تراشه‌ی فیجی هم رونمایی شد، چیزی که به سادگی با نام Fury شناخته می‌شد. حذف X از آخر مدلِ جدید به معنی ۱۳ درصد کاهش در تعداد هسته‌های گرافیکی و واحدهای بافتِ کمتر نسبت به برادر بزرگتر بود، در حالی که خنک کننده‌ی مایع هم در ازای بکارگیری خنک کننده‌ی رایج و البته غول پیکر مرسوم در کارت‌های گرافیکی حذف شد. این تغییرات قیمت Fury را به ۵۵۰ دلار، یعنی حدود ۱۵ درصد قیمتِ کمتر نسبت به Fury X کاهش داد.

برای مشاهده کامل مطلب بررسی کارت گرافیک گیگابایت R9 FURY NANO به زومجی مراجعه کنید.

R9 nano Gigabyte

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات