زوم‌اپ: مدیریت فایل های فشرده در ویندوزفون با mZIP Phone

پنج‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
mZIP Phone اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های فشرده را در گوشی خود باز کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که در جریان هستید گوشی‌های موبایل به طور پیش فرض از فرمت فایل‌های فشرده پشتیبانی نمی‌کنند و معمولا باید به کمک یک فایل منیجر جانبی یا یک اپلیکیشن اختصاصی این فایل‌ها را در گوشی استخراج و استفاده کنید. گوشی‌های ویندوزفون نیز از این موضوع مستثنا نبوده و برای باز کردن فایل‌های فشرده به اپلیکیشن‌های کمکی نیاز خواهند داشت که mZIP Phone یکی از اپلیکیشن‌های رایگان و محبوب برای کار با فایل‌های فشرده در این پلت فرم دوست داشتنی به حساب می‌آید که به صورت رایگان منتشر شده است.

mzip 2 845bd

مهم‌ترین فرمت‌های فشرده در سال‌های اخیر Zip,Rar و 7z بوده‌اند که خوشبختانه mZIP Phone از هر سه فرمت مذکور در استخراج فایل‌ها پشتیبانی می‌کند که این امر باعث شده است تا با اپلیکیشنی همه فن حریف مواجه باشیم که تمام نیازهای کاربران را برطرف خواهد کرد. فرمت‌های پشتیبانی شده به طور جامع عبارتند از ZIP, .ZIPXx .RAR, .7ZIP, .TAR, .TGZ, .JAR, .LZMA, .Z, .BZ2, .TLZ که می‌توانید فایل‌های رمزدار Rar و Zip را نیز توسط این برنامه‌ی کاربردی از حالت فشرده خارج کنید. در صورت تمایل می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات