قیمت گلکسی A9 سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
سری S و Note سامسونگ به عنوان محصولات رده‌بالای این کمپانی کره‌ای شناخته می‌شوند. اما سامسونگ با معرفی محصولات جدید سری A قصد دارد بازار میان‌رده‌ها را بیش از پیش در اختیار بگیرد. بعد از عرضه‌ی محصولات متنوع سری A، اولین نسل گلگسی A9 هفته‌ی گذشته در چین رونمایی شد. امروز خبری منتشر شده که در آن قیمت این گوشی فاش شده است.
تبلیغات

سامسونگ سال گذشته ابتدا گوشی آلفا را به عنوان اولین محصول تمام فلزی خود معرفی کرد و خیلی زود با استقبال صورت گرفته سراغ عرضه‌ی گوشی‌های سری A رفت. هر سه گوشی گلکسی A3، A5 و A7 جزء محصولات پرفروش در بازار میان‌رده‌ها هستند که از طراحی زیبا، مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب بهره می‌برند. چندی پیش سامسونگ از نسل دوم گوشی‌های گلکسی اِی ۳، اِی ۵ و اِی ۷ در سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد تا نشان دهد همچنان استقبال خوبی از سوی کاربران صورت گرفته است.

اما همه‌ی ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و این غول کره‌ای با معرفی گلکسی A8 نه تنها یک بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ رقبا کشید، بلکه نشان داد قصد دارد محصولی جذاب با قیمت رقابتی را در بین گوشی‌های میان‌رده معرفی کند که امکاناتی فراتر از رده‌ی قیمتی خود دارد. چند هفته قبل، سامسونگ از نسل اول گلکسی A9 نیز در کشور چین رونمایی کرد که فبلت جذابی به نظر می‌رسد.

گلکسی اِی ۹ به یک نمایشگر ۶ اینچی فول‌اچ‌دی از نوع سوپر امولد، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ با معماری ۶۴ بیتی، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰، رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم f/1.9، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، باتری غیرقابل تعویض ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی مجهز شده است.

این گوشی دارای ابعاد ۷.۴ در ۸۰.۹ در ۱۶۱.۷ میلی‌متر و وزن ۲۰۰ گرم است که از سنسور اثر انگشت و اینترنت ۴ جی پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثر انگشت گلکسی اِی ۹ روی دکمه‌ی هوم تعبیه شده است.

هفته‌ی گذشته در زمان معرفی این گوشی در چین، به قیمت آن اشاره‌ای نشد. همان موقع با توجه به طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و مشخصات فنی این گوشی انتظار می‌رفت گلکسی A9 قیمت پایینی نداشته باشد. امروز خبری منتشر شده که نشان می‌دهد قیمت این دستگاه ۴۹۳ دلار (۳۱۹۹ یوآن چین) است. به نظر می‌رسد قیمت این گوشی فراتر از یک محصول میان‌رده در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر نباید از زیبایی، کیفیت ساخت و امکانات جذاب این گوشی غافل شد.

به نظر شما با این قیمت، خرید گلکسی A9 به صرفه است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات