نبرد اسمارت فون‌ها، راند دهم: آیفون 6 اس در برابر لومیا 950

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در راند هفتم مسابقه‌ی نبرد اسمارت‌فون‌ها، اکسپریا زد ۵ پریمیوم توانست از سد وی ۱۰ ال‌جی بگذرد و در راند هشتم نیز آیفون ۶ اس پلاس، جدیدترین فبلت اپل توانست نکسوس ۶ پی را شکست دهد. در دهمین راند مسابقه نبرد اسمارت‌فون‌ها آیفون ۶ اس در برابر لومیا ۹۵۰ قرار می‌گیرد. امشب راند نهم هم آغاز شده است. برای رای دادن به تلفن محبوب خود در این دو راند تا سه‌شنبه ساعت ۹ شب فرصت دارید.
تبلیغات

در دومین راند مرحله‌ی دوم نبرد اسمارت‌فون‌ها دو گوشی قدرتمند به مصاف یکدیگر می‌روند. یکی پرچمدار ویندوزفون‌ها و دیگری جدیدترین گوشی اپل مجهز به iOS که بدون شک هر دو از بهترین گوشی‌های هوشمند سال جاری به حساب می‌آیند. اما در نبرد بین اسمارت‌فون‌ها تنها یک گوشی آن هم از دید کاربران زومیت می‌تواند برنده شود و خود را به مرحله‌ی نیمه‌نهایی برساند. حالا در راند دهم مسابقه‌ی نبرد اسمارت‌فون‌ها ۹۴ مشخص می‌شود که کاربران زومیت کدامیک از این دو محصول را بیشتر می پسندند:

zo4 a9b04

آیفون‌هایی که نام مدل‌ آن‌ها به S ختم می‌شود معمولا از جذابیت کمتری نسبت به آیفون‌هایی که شماره‌ی مدل آن‌ها تغییر می‌کند، برخوردارند. اما در آیفون 6S جریان کمی متفاوت است و شاهد تغییرات جدی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این گوشی هستیم. در آیفون‌های جدید نه تنها پردازنده ارتقاء یافته، بلکه حافظه‌ی رم دو برابر شده، دوربین به ۱۲ مگاپیکسیل ارتقاء یافته و یک قابلیت جذاب و جدید به نام 3D Touch اضافه شده است که به اعتقاد اپل نحوه‌ی تعامل کاربر با موبایل را وارد فاز جدیدی می‌کند. آیفون‌ها همیشه جزء محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا بوده‌اند و همیشه کاربران بیشترین استقبال را از آن‌ها داشته‌اند.

مایکروسافت چندی پیش نسل جدید پرچمداران خود را روانه‌ی بازار کرد. نسل جدید گوشی‌های هوشمند این کمپانی شامل لومیا ۹۵۰ و لومیا۹۵۰ ایکس ال می‌شوند. این دو گوشی‌هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ نسخه‌ی موبایل هستند. مایکروسافت علاوه بر بهره‌گیری از بهترین سخت‌افزار موجود در بازار، دوربین قدرتمندی را نیز روی لومیا ۹۵۰ قرار داده است. اما قابلیت‌های این محصول بیشتر در جنبه‌ی نرم‌افزاری کرد پیدا می‌کند و در واقع ویندوز ۱۰ موبایل را باید وجه تمایز آن خواند.

به شما پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به ثبت رای خود این مقالات را در زومیت مطالعه کنید تا با دیدی باز انتخاب کنید:

مقاله‌های مرتبط:

  • بررسی آیفون 6 اس اپل
  • یکه‌ تازی اپل ادامه دارد: سهم ۹۴ درصدی از سود بازار تلفن‌های هوشمند
  • تحلیل ها نشان از فروش ۴۵ تا ۵۱.۱ میلیون دستگاه آیفون در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ دارند
  • نگاه نزدیک زومیت به لومیا 950 و 950XL مایکروسافت

مقایسه مشخصات فنی آیفون 6 اس با لومیا 950:

حالا نوبت شما است تا یکی از این دو محصول را به عنوان برنده این نبرد انتخاب کنید:

view poll

online survey software

تمام مراحل نبرد اسمارت‌فون‌ها ۹۴ را می‌توانید در آدرس zoomit.ir/mobile/ مشاهده کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات